تسلا به دنبال کاهش هزینه تحویل خودرو های برقی

تسلا به دنبال کاهش هزینه تحویل خودرو های برقی

مدیرعامل تسلا روز گذشته از کارمندان خود خواست بجای تسریع در تحویل خودرو به مشتریان بر به حداقل رساندن هزینه تحویل تمرکز کنند.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از سی ان بی سی، تسلا به طور معمول تعداد خودرو های تحویل داده شده به مشتریان را در آخر هر دوره سه ماهه افزایش داده و این امر از هدف های همیشگی آن بوده است. اما کنون تسلا و سایر خودروسازان با کمبود قطعات، محدودیت های بندری و هزینه های حمل و نقل بالاتر مواجهند. پس چاره ای جز تغییر هدف گذاری های خود ندارند.
ایلان ماسک در ایمیلی که برای همه کارکنان این شرکت ارسال کرده از کارمندانش خواسته تا راه هایی برای کاهش هزینه تحویل محصولات الکترونیک به مشتریان بیابند. مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه های تولید تراشه سبب شده تا تسلا خیلی از تولیداتش را با تأخیر چند ماهه به مشتریان تحویل دهد و همین مورد باعث شده تا افرادی که بدون خودرو مانده اند مجبور به اجاره طولانی مدت اتومبیل، گرفتن وام های تازه برای بازپرداخت هزینه های خرید خودرو و غیره شوند.
تسلا تنها شرکت سازنده خودرو های برقی نیست که با چنین مشکلی دست به گریبان است و رقیب تازه آن ریویان نیز هفته پیش از تأخیر در تحویل خودروی برقی اسپرت آر وان اس آگاهی داد. البته باوجود همه این مشکلات میزان فروش خودرو های برقی تسلا بالا رفته است. تسلا در سال ۲۰۲۰ در مجموع حدود نیم میلیون خودروی برقی فروخت که این رقم در نه ماهه اول سال ۲۰۲۱ از مرز ۶۲۷۳۵۰ خودرو گذشته است.

1400/09/08
11:21:26
5.0 / 5
632
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲