ثبت 1200 محصول جدید در نمایشگاه مواد و تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت

ثبت 1200 محصول جدید در نمایشگاه مواد و تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت

لیمو بلاگ: نهمین دوره نمایشگاه مواد و تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران، 23 تا 26 آذرماه سال 1400 انجام می شود. 1200 محصول جدید برای مشارکت در این دوره به ثبت رسیده است.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، این نمایشگاه که با هدف کلی تقویت اقتصاد مقاومتی برگزار می شود، با پشتیبانی از صنعتگران، پژوهشگران و فناوران کشور برای بومی سازی فناوری ساخت تجهیزات وارداتی، توانسته است به عرضه و فروش قابل توجه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی پیشرفته و دانش بنیان در کشور کمک نماید.
همین طور این رویداد، فضایی برای توسعه بازار این تولیدات با کیفیت ایرانی است. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهئوری در این نمایشگاه قسمتی از هزینه خرید مراکز علمی و پژوهشی دولتی را مطابق با سطح بندی تجهیزات پرداخت می کند. این مدل حمایتی، طرف تقاضا را تحریک می کند و می تواند به تحولات جدی در ایجاد بازار برای محصولات دانش بنیان منجر شود، بدون آنکه بار مالی جدیدی بر دوش بودجه عمومی کشور تحمیل کند.
برمبنای آخرین گزارش ها از این نمایشگاه دائمی، میزان فروش نمایشگاه مواد و تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران از مرداد تا آبان ماه ۱۴۰۰ حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیاردریال بود.
نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت ۲۳ آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می گردد و تا ۲۶ آذرماه سال جاری بصورت حضوری میزبان شرکت کنندگان بوده و در طول سال بصورت مجازی برقرار خواهد بود.
به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، تولیدکنندگان، بیش از ۹هزار محصول فناورانه در زمینه خدمات، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت را در قالب این رویداد ارائه می دهند که جزییات این محصولات و شرکتها در وب سایت نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت به آدرس https: //iranlabexpo.ir قابل مشاهده می باشد. در این برنامه حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قسمتی از هزینه خرید مراکز علمی و پژوهشی دولتی را بر طبق سطح بندی تجهیزات در نمایشگاه پرداخت می کند.




منبع:

1400/09/11
14:31:06
5.0 / 5
942
تگهای خبر: بین المللی , پژوهش , تولید , خدمات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵