برگزاری مسابقه ۵ دقیقه ای در زمینه کارآفرینی

برگزاری مسابقه ۵ دقیقه ای در زمینه کارآفرینی

لیمو بلاگ: با برگزاری رویداد کارآفرینی در روز 8 دی مسابقه ای برگزار می گردد و شرکت کنندگان باید در مدت 5 دقیقه به سوالات حوزه کارآفرینی پاسخ دهند.


مهیار رفیعی، مدیر عامل یکی از شرکت های کارآفرین در گفت و گو با ایسنا، با اعلان اینکه در طول سال یکسری همایش ها و رویدادهایی در زمینه کارآفرینی برگزار می نماییم، اظهار داشت: ولی متاسفانه این همایش ها در طول سال یک دفعه برگزار می گردند و رویکرد لطمه شناسانه نسبت به این مساله نمی شود؛ بدین جهت ما تصمیم به برگزاری نشست های تخصصی گرفتیم.
وی هدف اصلی این جلسه ها را رفع ابهامات کارآفرینی از فضای کسب وکار و ارتباط صنعت، جامعه و دانشگاه عنوان نمود و افزود: مشاهدات ما نشان میدهد که دانشجویان با موضوع کارآفرینی آشنا نیستند، بر این اساس در این جلسه ها با دعوت از خبرگان حوزه کارآفرینی، مبادرت به تبیین جنبه های توسعه کسب وکار خواهد شد.
رفیعی حوزه تخصصی این شرکت را در زمینه دارویی دانست و تصریح کرد: این حوزه بسیار وسیع است و با برگزاری این رویداد امکان آشنایی کارآفرینان با تیم های فناور و شتابدهنده ها فراهم خواهد شد و این خلأیی است که در دانشگاه ها مشاهده می شود.
مدیر عامل این شرکت فعال در زمینه کارآفرینی برگزاری مسابقه کارآفرینی را از دیگر بخش های جنبی این رویداد نام برد و اظهار داشت: در این مسابقه در مدت ۵ دقیقه باید به یک سوال در زمینه کارآفرینی پاسخ دهند و به بالاترین پاسخ جوایزی اهدا خواهد شد.
به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، یکی از شرکت های فعال در زمینه کارآفرینی با همکاری دانشگاه خوارزمی، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و انجمن های علمی، نشست کارآفرینی در زمینه دارویی برگزار می نماید و طی آن پنل پرسش و پاسخ بین دانشجویان و با کارآفرینان و صاحبنظران حوزه کارآفرینی کشور برگزار می شود.
این جلسه تخصصی کارآفرینی در روز ۸ دی ماه ۱۴۰۰ در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.




منبع:

1400/09/14
12:28:31
5.0 / 5
1072
تگهای خبر: دانشگاه , شركت , فناوری , مسابقه
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵