راهکارهای جامع ارتباطی برای کسب وکارها

راهکارهای جامع ارتباطی برای کسب وکارها

در ادامه به راهکارهای جامع ارتباطی برای کسب وکارها و چاره ای برای به خدمت گرفتن تکنولوژی های جدید در سازمان ها اشاره خواهد شد.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، اهمیت و ضرورت بهره مندی از فناورهای نوین و سرعت تکامل آنها، باعث شده است عصر حاضر به عصر اطلاعات شناخته شود. توسعه تکنولوژیهای جدید تا جایی پیش رفته که امروزه بخش قابل توجهی از معاملات و مبادلات در سرتاسر دنیا، بصورت آنلاین انجام می شوند.
فناوری های ارتباطی، انقلابی عظیم در زمینه های گوناگون، از بازارهای تجاری، صنایع تولیدی و عرضه محصولات و خدمات سازمانی ایجاد کرده اند. آنها امکان راندمان بیشتر را برای کسب وکارها فراهم و فرآیندهای مربوط به عرضه و تقاضا را به طرز شگفت انگیزی تسهیل کرده اند.
امروزه شرکتها و سازمان ها به لطف حضور در عصر اطلاعات و بهره مندی از فناوری های آن، تعاملات دیجیتالی مؤثرتر و پایدارتری با مشتریان خود برقرار کرده اند که به شکل گیری روابط عمیق تری میان مشتری ها و سازمان ها منجر شده است؛ روابطی که قبل از این، امکان پذیر نبودند.
اکنون دیگر سازمان ها برخلاف سالهای نه چندان دور، می توانند نیازهای مشتریان خودرا حتی قبل از آن که ایجاد شوند، شناسایی و برای برطرف نمودن آنها چاره اندیشی کنند. در این میان، رهبران و مدیران هوشمندتر، با بهره بردن از استراتژی های موجود و با تاکید بر فناوری، بازدهی عملیاتی خودرا افزایش و هزینه ها را تا حد ممکن کم می کنند.
فناوری چه کمکی به سازمان ها می کند؟
مثال های بسیاری وجود دارد که می تواند نقش فناوری را در مدیریت موثرتر سازمان ها به روشنی آشکار کند. برای نمونه، تحلیل بازار از مهم ترین حلقه ها در زنجیره نیازسنجی تا عرضه کالا و خدمات است. بی شک تحقیقات بازار و تحلیل داده ها با روش های سنتی، کاری بسیار طاقت فرساست که هیچ گاه نمی تواند نتایج مطلوب و دلخواه را برای سازمان ها ایجاد کنند. شکی نیست که آگاه شدن از بازخورد مشتری درباره کالا یا خدمات ارائه شده، با روش های سنتی، بسیار وقت گیر و دشوار بود.
اما تکنولوژیهای جدید و راهکارهایی که به همراه آنها خلق شده اند، امکان گردآوری و تحلیل داده ها را با سرعت و دقتی بسیار بسیار بیش از گذشته در اختیار کسب وکارها قرار داده اند. با بهره بردن از راهکارهای نوین، نیازسنجی مشتریان و درک خواست و سلیقه ایشان، رسیدن به مخاطب هدف و در نهایت رفع نیازهای او، بمراتب آسان تر از گذشته شده است.
برقراری ارتباط بمنظور دست یابی به جریان منظم اطلاعات هم از دیگر حلقه های مهم این زنجیره است که به کمک فناوری ها بهره گیری از آنها، یعنی برقراری ارتباط با ذی نفعان و مشتریان و حتا رقبا را برای سازمان ها امکان پذیر شده است.
راهکارهای سازمانی شاتل برای برقراری ارتباط پیوسته و با کیفیت، از بهترین نمونه های به کارگیری فناوری در خدمت ارتباطات سازمانی ست که امکانات زیادی، همچون تبادل اطلاعات در کوتاه ترین زمان، اتصال دفاتر مختلف سازمان با یکدیگر، تلفن سازمانی بر بستر اینترنت، تامین پهنای باند اختصاصی اینترنت، فراهم کردن بستر دورکاری برای کارمندان، برقراری و مدیریت جلسات آنلاین و مدیریت ازراه دور را در اختیار کسب وکارهای کوچک تا بزرگ قرار داده است.
شرکت ها و سازمان ها می توانند با بهره گیری از فناوری های موجود، به رشد و توسعه کسب وکارشان سرعت دهند. افزون بر این در چند سال اخیر و باتوجه به نیازهای جدید سازمان ها در همه گیری کرونا، بهره گیری از این فنآوری ها، نیاز سازمان ها به حضور مداوم نیروی انسانی را برطرف و امکان دورکاری و فعالیت ازراه دور را برای کارکنان فراهم نمود.
راهکارهای سازمانی شاتل
اما کسب وکارها چگونه می توانند به این فناوری ها برسند و آنها را به بهترین روش در سازمان خود به کار گیرند؟
گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، که از پیشروان حوزه فناوری اطلاعات در ایران به شمار می آید، به پشتوانه سال ها حضور در این حوزه، خدمات رسانی به هزاران کاربر سازمانی در سرتاسر کشور را در دستور کار قرار داده است. شاتل با درک مناسب از نیازهای کاربران سازمانی، مجموعه خدمات قابل توجهی را با عنوان راهکارهای ویژه ی کسب وکارها در اختیار عموم شرکتها و سازمان های دولتی و خصوصی قرار داده است.
شاتل با ارائه سبد کاملی از محصولات و خدمات ارتباطی، اینترنتی، امنیتی و محتوایی، همچون پهنای باند اختصاصی، شبکه های خصوصی مجازی، تلفن ثابت و تلفن همراه به شرکتها و سازمان ها، سازمان ها را در رسیدن به اهداف راهبردی شان یاری می کند.
اینترنت با پهنای باند اختصاصی
هدف از ارائه پهنای باند اختصاصی (dedicated) به سازمان ها، دست یابی به اینترنتی باکیفیت بالا و بدون ضریب اشتراک است. به این معنا که سازمان ها می توانند روی زمینه های وایرلس یا فیبر نوری، پهنای باند اختصاصی مورد نیازشان را دریافت نمایند و بصورت اختصاصی و با سرعت بالا، به شبکه جهانی اینترنت متصل شوند.
اینترنت با پهنای باند ویژه (optimal)
اینترنت با پهنای باند ویژه (optimal) مانند پهنای باند اختصاصی است و محدودیت سرعت ندارد. تفاوت این راه حل با پهنای باند اختصاصی در پرداخت برمبنای میزان مصرف است. به این معنا که سازمان ها می توانند به اندازه حجم مصرفی شان هزینه اینترنت پرسرعت شان را پرداخت کنند. مراکز آموزشی و اداری، هتل ها و بیمارستان ها و حتا استارتاپ ها می توانند از این خدمات استفاده کنند و متناسب با مصرف دوره ای هزینه ای کمتر بپردازند.
تلفن ثابت
هدف تلفن ثابت شاتل یا شاتل تاک سازمانی، ارائه خدمات تلفن سازمانی بر بستری امن و مطمئن است که سازمان ها را قادر می کند، تماسهای تلفنی داخل و بیرون سازمان را با کیفیت بالاتر و هزینه ای کنترل شده و کم تر برقرار کنند. این خدمات، ویژه سازمان هایی است که به دنبال راهکارهای ارتباطی باکیفیت و هزینه مناسب اند که بتوان باتوجه به ابعاد سازمان، آنرا بصورت اختصاصی و سفارشی سازی شده به کار گرفت.
شاتل موبایل
شاتل، با هدف تکمیل زنجیره ارزش خدمات ارتباطی و مخابراتی، فعالیت در بازار خدمات ارتباطی همراه را به لیست خدمات خود افزوده است. سیمکارت های سازمانی شاتل موبایل خدمت دیگری ست که در تکمیل راهکارهای ارتباطی شاتل به شرکتها و سازمان ها ارائه می شود.
ارتباط نقطه به نقطه
ارتباط نقطه به نقطه از دیگر راهکارهای سازمانی شاتل برای ایجاد شبکه های خصوصی مجازی و اتصال دو یا چند نقطه از سازمان است. خیلی از سازمان های متوسط تا بزرگ، برای برقراری ارتباط ایمن میان شعبه های مختلف خود در سرتاسر کشور، از این بستر پایدار و اختصاصی استفاده می نمایند.
این راه حل بر پروتکلهای مختلفی، مانند VPN و VPLS و MPLS با خاصیت های متفاوتی ارائه می شود و سازمان ها می توانند با بهره مندی از این فنآوری ها، شبکه اختصاصی خودرا در سرتاسر کشور، بر پایه پروتکلهای مختلف ایجاد کنند.
کلام آخر
ارائه خدمات در قالب راهکارهای سازمانی، مستلزم نیازسنجی کسب وکار، شناسایی مخاطبان و مشتریان آن کسب وکار و بررسی های دقیق فنی ست. کسب وکارهای کوچک، بزرگ و حتا شرکت های نوپا، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهکارهای سازمانی شاتل، می توانند بوسیله تلفن اختصاصی ۹۱۰۰۰۹۹۹یا ایمیل b2b@shatel.ir با این شرکت تماس برقرار کنند. کارشناسان شاتل بعد از بررسی نیازهای سازمان شما، در زودترین هنگام هماهنگی های لازم برای انجام گام های بعدی را بوسیله مراجعه حضوری و برگزاری جلسات اختصاصی انجام خواهند داد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1400/09/24
17:04:09
5.0 / 5
673
تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , بیمارستان , تكنولوژی
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳