با حمایت صندوق نوآوری صورت می گیرد

پذیرش هیات تجاری و فناوری در حوزه ایمنی، امنیت و تجهیزات پلیس از کشور سوریه

پذیرش هیات تجاری و فناوری در حوزه ایمنی، امنیت و تجهیزات پلیس از کشور سوریه

صندوق نوآوری و شکوفایی، بیست و پنجمین رویداد «یکشنبه های صادراتی» را با مبحث پذیرش هیات تجاری و فناوری در حوزه ایمنی، امنیت و تجهیزات پلیس از کشور سوریه در چارچوب کلینیک مدیریت صادرات دانش بنیان روز یکشنبه، ۱۹ دیماه جاری برگزار می نماید.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، در بیست و پنجمین «یکشنبه های صادراتی» که با مبحث پذیرش هیات تجاری و فناوری در حوزه ایمنی، امنیت و تجهیزات پلیس از کشور سوریه برگزار می شود، علاوه بر برگزاری وبینار آموزشی، جلسات و نشست های B۲B با تجار سوری و جلسات اختصاصی امکان سنجی ورود محصولات شرکتهای دانش بنیان به این بازار، بازدید از فضاهای تولیدی شرکتهای دانش بنیان و حضور در نمایشگاه جانبی رویداد هم انجام می شود.

حوزه های فناوری این رویداد شامل یونیفرم و لباس، تسلیحات و مهمات، تجهیزات کنترل ترافیک، سیستم های خانه هوشمند، تجهیزات رادار و بی سیم، تجهیزات ایمنی و سلامت کار، سامانه های آموزش و مشاوره، وسایل نور و تصویر و تجهیزات هشداردهی، آتش نشانی، امداد و نجات و اطفاء حریق و ناوبری، مکان یابی، پهپادهای نظارتی و شناسایی است.

علاقه مندان به حضور در این رویداد می توانند به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی http: //ghazal.inif.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۳۹۸۱۶۸ تماس بگیرند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، بیست و پنجمین رویداد «یکشنبه های صادراتی» پذیرش هیات تجاری و فناوری در حوزه ایمنی، امنیت و تجهیزات پلیس از کشور سوریه روز یکشنبه، ۱۹ دیماه سالجاری از ساعت ۱۰ تا ۱۴ برگزار می گردد.




منبع:

1400/10/16
12:12:17
5.0 / 5
536
تگهای خبر: تولید , دانش بنیان , سیستم , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲