قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیم کارت های شاتل موبایل

قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیم کارت های شاتل موبایل

قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیمکارت هوشمند شاتل موبایل از امروز در دسترس تمامی مشترکین این اپراتور در سرتاسر ایران قرار گرفت.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر، قابلیت «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» سیمکارت هوشمند شاتل موبایل که پیش از این و برای اولین بار در ایران، به صورت آزمایشی در ۲۱ استان کشور پیاده سازی شده بود، از امروز در دسترس تمامی مشترکین این اپراتور، در سرتاسر ایران قرار گرفت.
قابلیت «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» که برای اولین بار در ایران، پاییز سال جاری با هدف بهبود عملکرد و توسعه قابلیت های سیمکارت هوشمند توسط این اپراتور در چندین استان پیاده سازی شده بود، بعد از تحلیل بازخوردها و بهینه سازی زیرساخت های فنی، الان در دسترس همه مشترکین سیمکارت های شاتل موبایل در تمامی استانهای کشور قرار گرفت.
شاتل موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار و هوشمند به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیمکارت های خود فراهم نموده و با تحلیل مداوم شبکه و آنتن های موجود در موقعیت جغرافیایی محل قرارگیری مشترکین، با کیفیت ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت کاملا خودکار و هوشمند و بدون احتیاج به هیچگونه تنظیم یا نصب اپلیکیشن اضافه، انتخاب می کند.
با پیاده سازی قابلیت «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» مشترکین سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل در تمامی استانهای کشور می توانند ضمن بهره مندی از فناوری انتخاب هوشمند شبکه، در صورت تمایل از راه شماره گیری کددستوری #۸*۱* از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیمکارت خود آگاه شوند و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان خود، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه میزبان مطلوب خویش را انتخاب کنند.
علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سیمکارت های هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری 3Gو 4G/LTE با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می توانند به وبسایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از راه شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.


منبع:

1400/10/19
22:16:17
5.0 / 5
580
تگهای خبر: mobile , سایت , فروش , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳