پایش دما و شرایط محیطی خط تولید با برچسب های الکترونیکی به اندازه نصف کارت اعتباری

پایش دما و شرایط محیطی خط تولید با برچسب های الکترونیکی به اندازه نصف کارت اعتباری

تعدادی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان برچسب های الکترونیکی برای پایش دمای محیطی در خط تولید بمنظور حفظ زنجیره سرد را معرفی کردند.


فرشاد نظری از پژوهشگران طرح در گفت و گو با ایسنا، با اعلان اینکه این شرکت از سال98 شروع به کار کرده است، اظهار داشت: زمینه تحقیقاتی این شرکت مانیتورینگ دما و شرایط محیطی است. این محصولات در فرآیندهای مختلف صنعتی از فرآیند تولید تا حمل و نقل، نگهداری، سردخانه ها و هر در فضا و فرآیندی که نیاز به مانیتورینگ دما و شرایط محیطی باشد، محصولات ما قابل استفاده می باشد.
وی با اعلان اینکه محصولات این شرکت در انواع مختلفی به تولید رسیده است، اظهار نمود: یکی از محصولات ما به نام "کول تگ پرو" است. این محصول یک برچسب الکترونیکی هوشمند پیشرفته است که امکان گزارش گیری و استفاده از خدمات دیتای ابری برای اعلام وضعیت نگهداری محصول در زنجیره سرد را برای کاربران فراهم می آورد.
نظری اشاره کرد: این محصول قادر به ارائه گراف دمایی با بهره گیری از سخت افزار MFC به اپراتور را دارد.
این محقق، دارا بودن حسگر دمای کالیبره شده با دقت ۰/۲۵± در محدوده منهای 30 درجه تا مثبت 60 درجه سانتی گراد را از مزایای این محصول نام برد و تصریح کرد: این برچسب الکترونیکی پیشرفته در سه مدل "یک بار مصرف و 9 بار مصرف یک ساله"، "6 ماهه با تعداد رکورد نامحدود" و "یک ساله با رکورد endless" به تولید رسیده است. مصرف توان پایین و طول عمر بالا تا یک سال بعد ازفعال سازی و ۲ سال پس از نگهداری در انبار از دیگر مزایای این محصول بشمار می رود.
محقق طرح با تاکید بر این که اینکه برچسب در سایز کوچک به اندازه نصف کارت اعتباری تولید شده است، اشاره کرد: این کارت دارای حافظه ۲ هزار تا ۱۰ هزار نقطه اندازه گیری است ضمن آنکه در این کارت مکان یابی جغرافیایی در هر اسکن و آپلود اتوماتیک در سامانه ابری پیش بینی شده است.
وی افزود: همین طور این کارت هوشمند دارای نشانگر هشدار LED در وضعیت انحراف دمایی در خط تولید است.




منبع:

1400/11/06
21:02:34
5.0 / 5
6919
تگهای خبر: الكترونیك , پژوهش , تولید , خدمات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲