ارائه خدمات تعاملی مبتنی بر هوش مصنوعی به زبان فارسی

ارائه خدمات تعاملی مبتنی بر هوش مصنوعی به زبان فارسی

لیمو بلاگ: پژوهشگران یکی از شرکت های دانش بنیان نرم افزاری را برای ارائه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی به زبان فارسی ارائه کردند.


حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به طراحی و ساخت محصولی به نام دستیار هوشمند، اظهار داشت: این محصول برای عموم مردم تولید شده و با بهره گیری از این خدمت در آینده مردم قادر خواهند بود که با دستگاهها و سیستم های خود به زبان فارسی سخن بگویند.
وی اظهار نمود: این سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی به آسانی می تواند با دستگاه هایی چون گوشی همراه، لپ تاب و سایر دستگاهها دستورهای فارسی، ارسال نماید و همانند یک منشی است که در اختیار همه کاربرها قرار می گیرد و دستورات صادر شده را اجرائی می کند.
قدمنان، این سرویس را یک سرویس تعاملی دانست و تصریح کرد: این سرویس یک نرم افزار هوشمند است که قادر به سخن گفتن است و قابلیت گفت و گو را دارد. این نرم افزار می تواند بر روی سخت افزارهای دیگر نصب شود و خدمات مورد نیاز کاربران را عرضه نماید.
مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با تاکید بر این که هم اکنون این نرم افزار بر روی گوشی همراه قابل نصب است، اظهار نمود: در آینده نزدیک این نرم افزار بر روی کلیه دستگاهها قابل نصب خواهد بود.
وی افزود: این نرم افزار هم اکنون قادر به ارائه ۱۰ خدمت است که همچون آن می توان به اعلام ساعت، آب و هوا، تماس با مخاطبان، ارسال پیام، برنامه روزانه و ارائه آخرین اخبار اشاره نمود.
قدمنان اشاره کرد: برمبنای برنامه ریزی های انجام شده خدماتی چون ارائه فیلم به مخاطبان، مسیریابی، خرید آنلاین و تراکنش مالی به این نرم افزار اضافه خواهد شد.
مجری طرح با اعلان اینکه نمونه اولیه این نرم افزار برای دانلود در کافه بازار بارگذاری شده است، اشاره کرد: برنامه داریم که در جهت توسعه این محصول اقدام نماییم.
به گفته ی ایشان، این نرم افزار همانند یک انسان با کاربران تعامل دارد و تنها محدود به ارائه خدمات نمی گردد، بلکه می توان با آن گفت و گو کرد.




منبع:

1401/01/20
13:03:08
5.0 / 5
487
تگهای خبر: آنلاین , تولید , خدمات , دانش بنیان
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱