بررسی 6 حوزه فناوری حوزه خودروسازی در دستور کار ایران خودرو و دانش بنیان ها

بررسی 6 حوزه فناوری حوزه خودروسازی در دستور کار ایران خودرو و دانش بنیان ها

همایشی با مشارکت ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ۶ حوزه فناوری های خودرویی در خردادماه برگزار می گردد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، گروه صنعتی ایران خودرو با همراهی گروه خودرویی ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور شرکتهای دانش بنیان، مبادرت به برگزاری همایشی با عنوان "ظرفیت های همکاری شرکت ها و نهادهای دانش بنیان و گروه صنعتی ایران خودرو» کرده اند.
این همایش در ۶ محور فناورانه "فناوری های پلتفرمی خودرو های سواری و سنگین ( مسافری و باری)"، "فناوری های قوای محرکه و سیستم های انتقال خودرو های سواری و سنگین (احتراق داخلی، هیبرید، برقی)"، " فناوری های پلت فرم و قطعات برق و الکترونیک و مخابراتی"، "فناوری های مواد و روش های تولید پیشرفته پلیمری و فلز"، "فناوری های آزمون و صحه گذاری"، "فناوری های پشتیبان (مانند لجستیک، برنامه ریزی تا سطح e-ERP، مالی و اقتصادی و سرمایه گذاری، منابع انسانی، اطلاعات IOT و IT" برنامه ریزی شده است.
این همایش با هدف نفوذ فناوری و به کارگیری دانش و تخصص شرکتهای دانش بنیان و خلاق به صنعت خودرو در ایام ۲۲ و ۲۳ خرداد ماه جاری در محل نمایش ساپکو برگزار می گردد.




منبع:

1401/03/02
11:56:42
5.0 / 5
532
تگهای خبر: الكترونیك , تولید , خودرو , خودروسازی
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲