عرضه محصولات ۱۱ شرکت دانش بنیان در پاویون نمایشگاه گام دوم

عرضه محصولات ۱۱ شرکت دانش بنیان در پاویون نمایشگاه گام دوم

به گزارش لیمو بلاگ در پاویون شرکتهای دانش بنیان رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱ شرکت دانش بنیان محصولات خویش را در حوزه های مختلف عرضه کردند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، صندوق نوآوری و شکوفایی در حاشیه رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی که از امروز یکشنبه ۸ خرداد شروع به کار کرد، پاویون شرکتهای دانش بنیان را با حضور ۱۱ شرکت دانش بنیان برپا کرده است. این محصولات به این شرح است:
"دستگاه اندازه گیری جابه جایی و ارتعاش از طریق دور"
این دستگاه با استفاده از تکنیک "ماره" به اندازه گیری جابه جایی از مرتبه میکرومتر تا میلی متر و فرکانس از مرتبه ۱.۰ تا ۳۵۰ هرتز از فاصله دور می پردازد.
"سیستم احضار پرستار هوشمند"
یکی از شرکت ها پیشرفته ترین مدل سیستم احضار پرستار را که دارای قابلیت اتصال به سیستم اعمال کد بیمارستانی و سیستم اطلاعاتی بیمارستان است، عرضه نموده است.
"نرم افزار فرآیندکاوی بهفالب"
رسالت اصلی بهفالب، به کارگیری داده های واقعی موجود در سازمان ها جهت کشف و پایش خودکار فرآیندهای کسب و کار است. این نرم افزار به دنبال ایجاد بستری برای تحقق تحول دیجیتال در سازمان ها است و با شناسایی ناکارآمدی ها و گلوگاه ها به ایجاد بهبود در تجربه مشتریان کمک می نماید.
ارائه ۷۷ نوع محصول از جانب یک شرکت صنعتی
یکی از شرکتهای حاضر در این پاویون تابحال ۷۷ نوع محصول متنوع در حوزه های صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (مخازن، برج های تقطیر، مبدل های حرارتی، ایرکولرها، رآکتورها، هیترها، شیرآلات تحت فشار و تجهیزات سرچاهی، جرثقیل)، صنایع معدنی و فولاد (تجهیزات کارخانه سیمان و فولاد، تجهیزات و ماشین آلات معدنی)، تاسیسات حرارتی و دیگ های بخار (دیگ های بخار واترتیوب و فایرتیوب و دیگ های بخار)، ریخته گری آلیاژی و آهنگری، فولادهای آلیاژی، فلنج ها، رینگ های صنعتی، چرخ قطار، گلوله های فولادی، نیروگاه ها و انرژی های تجدیدپذیر، پل و سازه های فلزی و تاسیسات بندری را طراحی و تولید کرده است.
"دستگاه های بسته بندی تری سیلر"
دستگاههای بسته بندی تری سیلر یا همان سیل وکیوم، مناسب بسته بندی انواع محصولات غذایی و تجهیزات پزشکی است. از مهم ترین امکانات موجود بر روی دستگاه، سیستم MAP است که با استفاده از این روش میتوان با خارج کردن درصدی از اکسیژن داخل محصول و تزریق گازهای کامل خنثی نیتروژن و کربن دی اکسید، ماندگاری محصولات غذایی را بدون افزودن هیچ گونه ماده شیمیایی و افزودنی افزایش داد.
"میکرو سیلیس"
این محصول یک محلول ضدعفونی کننده است که از ضایعات برنج تهیه می شود. این محصول بعد از اصلاح سطح و عامل‎ دار شدن بعنوان عامل ضد کف در محلول های ضدعفونی کننده استفاده می شود. این ماده ضد کف نقش مهمی در ساخت محلول های ضد عفونی کننده پایه آب دارد.
"خط کامل گریدینگ (سورتینگ) میوه بر پایه پردازش تصویر"
این خط تولید قادر به تعیین سورت میوه بر مبنای وزن و خصوصیت های ظاهری مانند سایز، رنگ، لکه و آفات روی سطح میوه است.
"دستگاه بی خطر آفرین پسماند عفونی"
این دستگاه پسماند عفونی را به روش حرارت مرطوب بی خطر می کند و دارای خردکن داخلی است.
"بل میت – بین جو"
این محصول یک سامانه مدیریت یادگیری است که دارای بخش های گوناگونی جهت پیشبرد فرایند یادگیری آنلاین است که از امکانات آن میتوان سامانه ویدئو کنفرانس بل میت، برگزاری دوره های آموزشی، آزمون های آنلاین و... را نام برد.
ارائه خدماتی از یک شتاب دهنده حوزه محیط زیست
این شتاب دهنده در زمینه آب و پساب و محیط زیست فعال است. همچون خدمات این شتاب دهنده میتوان تخصیص سرمایه بذری، برگزاری کلاس های آموزشی، فراهم ‎سازی خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی، منتورینگ و شبکه سازی را برشمرد.
"سامانه سیناکر"
سیناکر یک نرم افزار خود مراقبتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که امکان ذخیره داده های قند خون، فشار خون، دمای بدن، وزن و پارامترهای آنالیز بدن را می دهد. با ثبت داده های سلامت، هوش مصنوعی سیناکر این داده ها را بر مبنای آخرین دستورالعمل های وزارت بهداشت تحلیل می کند و شما را از طبیعی یا غیرطبیعی بودن این داده ها آگاه می کند.



1401/03/08
22:58:29
5.0 / 5
524
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵