برنامه لایو ستاد نانو برای معرفی پایگاه صادرات دانش بنیان به هند

برنامه لایو ستاد نانو برای معرفی پایگاه صادرات دانش بنیان به هند

لیمو بلاگ: ستاد نانو برنامه لایو اینستاگرامی در حوزه معرفی پایگاه صادراتی محصولات دانش بنیان و فناورانه به هند را برگزار می نماید.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، صفحه اینستاگرام نانو و صنعت ستاد توسعه فناوری نانو روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه برنامه لایوی را با مبحث "معرفی پایگاه صادراتی محصولات دانش بنیان و فناورانه به هند" با حضور مجتبی قدمگاهی، مدیر مرکز فناوری های پیشرفته ایران در هند؛ IHTIC برگزار خواهد نمود.
مرکز فناوری های پیشرفته ایران در هند؛ (IHTIC) Iran High-Tech India Center، یکی از دفاتر صادراتی مستقر در کریدور فناوری تا بازار (tmsc.ir) و تسهیل گر مسیر توسعه صادرات به هندوستان برای شرکتهای دانش بنیان و فناور است. این دفتر با همکاری یک شریک قدرتمند هندی که ۲۴سال سابقه‏ فعالیت رسمی داشته و یکی از ۱۰۰ حقوق‏دان برتر در هند است، ضمن عرضه خدمات مالی، مشاوره ای و کسب و کاری به شرکتهای دانش بنیان، تلاش می کند تا محصولات این شرکت ها به بازار بزرگ و رو به رشد هندوستان راه یابد.
به نقل از ستاد نانو، از آنجائیکه شرکتهای صادرکننده همیشه در دریافت خدمات در کشورهای مقصد گرفتار چالش هایی بوده اند، پایگاه صادرات محصولات دانش بنیان هند در عرصه خدمات تجاری هم فعال بوده و با مجموعه ای از متخصصین باتجربه، آماده عرضه انواع خدمات بازرگانی و بویژه حقوقی است.
همچون خدمات پایگاه صادراتی محصولات دانش بنیان و فناورانه به هند – IHTIC، میتوان به مواردی چون انعقاد قرارداد نمایندگی، ثبت شرکت در هند، شرکت در نمایشگاه های بین المللی و داخلی هند، تهیه مواد و ملزومات، تحلیل بازار و نیازسنجی، ثبت اختراع، ثبت محصول و دریافت انواع گواهی نامه، ارسال و دریافت نمونه محصول، برگزاری جلسات به هم رسانی (Matchmaking)، دریافت اقامت کاری (Employment Visa) در هند و ایجاد فضای نمایشگاه دائمی از محصولات منتخب (showroom) اشاره نمود.




منبع:

1401/03/17
22:31:18
5.0 / 5
483
تگهای خبر: اینستاگرام , بین المللی , خدمات , دانش بنیان
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴