اعلام تب کودکان با لباس آنتی باکتریال

اعلام تب کودکان با لباس آنتی باکتریال

به گزارش لیمو بلاگ لباس آنتی باکتریال تب نمای نوزاد تولیدشده در یکی از شرکتهای دانش بنیان می تواند دمای بدن کودک را در صورت بروز تب از راه تغییر رنگ اعلام نماید.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، یکی از شرکتهای دانش بنیان، لباس آنتی باکتریال تب نمای نوزاد تولید کرده که این لباس در صورت بروز تب در کودک، تغییر رنگ می دهد. این شرکت نانو محصولات دیگری نظیر زیرپوش آنتی باکتریال، نانو کلوئید کیتوسان و پودر سیلیکای مزومتخلخل SBA-15 را در فهرست محصولات خود دارد.
تب، واکنش دفاعی بدن و علامت یک بیماری است و امکان دارد به علل مختلف ایجاد شود و این عامل در کودکان می تواند علامت بیماری مهمی باشد، بخصوص در مواردی که تب زمان ببرد یا تکرار شود و اگر در زمان معین تشخیص داده نشود، منجر به اتفاقات خطرناک برای کودکان شده و سلامتی ایشان را به خطر بیندازد.
با عنایت به اینکه بچه ها قادر نیستند وضعیت جسمی خویش را به خوبی توصیف کنند، شاید تشخیص تب داشتن یا نداشتن کودک، برای پدر و مادر کاری دشوار باشد. اما والدین می توانند به وسیله لباس کودک تب نما تب فرزند خویش را بلافاصله تشخیص داده و پس از آن برای درمان آن اقدام نمایند.
به نقل از ستاد نانو، لباس های تب نمای ساخته شده در این شرکت هنگامی که دمای بدن کودک از ۳۷ درجه سانتی گراد بالاتر رود، به آرامی تغییر رنگ می دهد و با افزایش دما به بالاتر از ۳۸ درجه سانتی گراد برسد، کاملا سفید می شود.
بعد از معالجه کودک و رفع خطر تغییر رنگ لباس به حالت اولیه به والدین نشان داده است که شرایط کودک به حالت طبیعی برگشته است.
فناوری ترموکرومیکی به کار رفته در این محصول با استفاده از ایمن ترین مواد اولیه تهیه شده است که با تلاش گروه تحقیق و توسعه (R&D) این مجموعه کاملا بر روی منسوج تثبیت شده است.




منبع:

1401/04/05
12:08:36
5.0 / 5
409
تگهای خبر: تولید , دانش بنیان , شركت , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲