بررسی تولید صنعتی واشرهای آب بند بر پایه فناوری نانو

بررسی تولید صنعتی واشرهای آب بند بر پایه فناوری نانو

به گزارش لیمو بلاگ ستاد نانو برنامه لایو اینستاگرامی را در مورد کاربردهای فناوری نانو در تولید واشرهای آب بند بعنوان یکی از قطعات صنعتی مهم برگزار می نماید.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، کارگزار ترویج صنعتی ستاد نانو امشب چهارشنبه، ۲۹ تیرماه در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت این ستاد، نشست تخصصی با مبحث "تولید صنعتی واشرهای آب بند لوله و اتصالات بر پایه فناوری نانو" را با حضور یکی از شرکتهای فعال در این عرصه برگزار می نماید.
واشرها یکی از قطعات پرکاربرد صنعتی محسوب می شوند که در همه صنایع همچون لوله های آبرسانی و لوله های فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند و مهم ترین وظیفه این قطعه، پیشگیری از نشت سیال یا گاز عبوری از اتصالات است.
از آنجاییکه این قطعات باید از انعطاف پذیری خوبی برخوردار باشند، اغلب از پلیمر ساخته می شوند. بهینه سازی عمر، خواص فیزیکی و مکانیکی این قطعات می تواند باعث افزایش ایمنی و صرفه اقتصادی در صنایع مختلف شود.
برای این منظور یکی از شرکتهای دانش بنیان و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات لاستیکی در جنوب کشور با بهره بردن از فناوری نانو در ساخت واشرهای آب بندی اتصالات، موفق به تولید صنعتی محصولی با کارایی بالاتر نسبت به واشرهای رایج در بازار شده است. عمر واشرهای تولیدی این مجموعه، نسبت به نمونه های مشابه بالاتر و استفاده از آنها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است.
این شرکت توانسته است ضمن کسب گواهی نانومقیاس در بعضی محصولات، حجم عظیمی از تولیدات خویش را به کشورهای مختلف مانند ترکیه صادر کند.



1401/04/29
12:48:07
5.0 / 5
513
تگهای خبر: اینستاگرام , تولید , دانش بنیان , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳