تمدید مهلت ثبت نام در فراخوان پشتیبانی از ایده های فناورانه نانویی

تمدید مهلت ثبت نام در فراخوان پشتیبانی از ایده های فناورانه نانویی

لیمو بلاگ: مهلت ثبت نام و ارسال اطلاعات در فراخوان پشتیبانی از ایده های فناورانه حوزه نانو تا 31 مرداد ماه جاری تمدید گردید.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا به نقل از ستاد نانو، ششمین دوره برنامه نانواستارت آپ تحت عنوان "فراخوان پشتیبانی از توسعه ایده های فناورانه" پژوهشگران، پژوهشگران و اعضای هیئت علمی در زمینه فناوری نانو با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی از ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱ شروع شده و مهلت ثبت طرح به سبب استقبال و درخواست مخاطبان تا ۳۱ مردادماه جاری تمدید شده است. این فراخوان برای نخستین بار بصورت مشترک توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می گردد.
علاقه مندان برای حضور در این رویداد می توانند با ارسال اطلاعات مورد نیاز تا روز ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ بوسیله درگاه ثبت نام به https: //nef.nano.ir/sl/SN6در این فراخوان شرکت نمایند.
بلوغ طرح های ارسالی باید در حد یک ایده فناورانه، نمونه آزمایشگاهی یا نمونه اولیه ناقص باشد بطوریکه همچنان نیاز به تحقیق و توسعه، اکتساب فناوری و صرف هزینه برای ساخت محصول بهینه و عاری از نقص (MVP) در طرح ها دیده شود.
امکان شرکت در این فراخوان برای تمامی پژوهشگران، دانشجویان، فارغ التحصیلان، اعضای هیات علمی، استارت آپ ها و شرکت هایی که دارای ایده های فناورانه در زمینه نانو هستند، وجود دارد.
شرکت کنندگان بعد از تکمیل فرم ثبت نام و ارائه مستندات تکمیلی (منظور پروپوزال طرح است که بعد از ثبت نام اولیه توسط دبیرخانه برای متقاضی ارسال می شود) در جلسات داوری تخصصی شرکت می کنند. قبل از داوری تخصصی، جلسات راهبری، مشاوره و آموزش تحت عنوان دوره پیش شتابدهی توسط مدرسان و مربیان دبیرخانه نانواستارت آپ برگزار می گردد تا متقاضیان با آمادگی بیشتری در جلسات داوری شرکت نمایند.




منبع:

1401/05/17
22:32:16
5.0 / 5
460
تگهای خبر: پژوهش , شركت , فناوری , مشاوره
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲