سازمان نقشه برداری در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کرد

سازمان نقشه برداری در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کرد

لیمو بلاگ: در آستانه هفتادمین سال تأسیس سازمان نقشه برداری کشور؛ این سازمان موفق شد رتبه برتر ارزیابی عملکرد در هفدهمین دوره جشنواره شهید رجایی 1401 را کسب کند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، هفدهمین دوره جشنواره شهید رجایی با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت با حضور برخی معاونان رئیس جمهور، وزرا و استانداران برگزار شد.
در آئین برگزاری این جشنواره رییس جمهور؛ با اهدای لوح به علی جاویدانه رییس سازمان نقشه برداری کشور، از این سازمان بعنوان دستگاه برتر ارزیابی عملکرد در هفدمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ قدردانی نمود.
در این تقدیرنامه رییس جمهور از زحمات و تلاشهای بهادار رئیس، مدیران و کارکنان سازمان نقشه برداری کشور در تلاش برای اعتلای کشور، اهتمام بر تحقق سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری"مدظله العالی" و برنامه های دولت مردمی قدردانی شده است.
در این جشنواره، ​وزارتخانه ها، ​سازمان ها و دستگاههای اجرائی که حائز بالاترین امتیاز یا بیشترین رشد نسبت به سال قبل در دو بعد شاخصهای عمومی و اختصاصی شده اند، عرضه شدند و از مسؤلان دستگاه هایی که بهترین عملکرد را در اجرای شعار سال یعنی «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» و همین طور بهترین عملکرد را در کسب رضایت مردم، اجرای سند تحول دولت مردمی، بهره وری، ​قانون پشتیبانی از خانواده و جوانی جمعیت، ​تسهیل و ایجاد اشتغال، ارتقای فرهنگ سازمانی، اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داشته اند، تجلیل شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه برداری کشور، برگزاری جشنواره شهید رجایی از سال ۱۳۷۶ شروع شد که طی سال ۷۶ تا ۸۲ تنها به انتخاب کارکنان برتر دستگاههای اجرائی و از سال ۸۲ تا ۸۷ به انتخاب دستگاههای اجرائی نمونه نیز توجه شد.
از سال ۸۷ هم با تصویب قانون مدیریت خدمات کشوری، تمرکز اصلی جشنواره بر استقرار نظام مدیریت در دستگاههای اجرائی قرار گرفته بود.




منبع:

1401/06/10
10:24:10
5.0 / 5
419
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵