تقدیر از پنج دانشمند ایرانی از دانشگاه های داخل و خارج از كشور؛

شروع به کار بیست و سومین کنگره بین المللی رویان

شروع به کار بیست و سومین کنگره بین المللی رویان

لیمو بلاگ: بیست و سومین کنگره بین المللی رویان (Royan International Twin Congress) از بامداد امروز شروع به کار کرد. همزمان با برگزاری این کنگره، از برگزیدگان بیست و یکمین جشنواره رویان نیز تقدیر خواهد شد.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، بیست و سومین کنگره بین المللی پزشکی تولیدمثل (۲۳rd Congress on Reproductive Biomedicine) و هجدهمین کنگره فناوری سلول های بنیادی (۱۸th Stem Cell Biology & Technology) رویان، از بامداد امروز، چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در سالن همایش های رازی شروع به کار کرده و تا روز جمعه، ۱۸ شهریورماه ادامه می یابد. هفدهمین سمینار پرستاری و مامایی نیز طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۶ و ۱۷ شهریورماه برگزار می گردد.


به گفته معاون آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، حدود ۸۴ سخنران در سه برنامه کنگره تولیدمثل، کنگره سلول های بنیادی و سمپوزیوم پرستاری و مامایی سخنرانی خواهند داشت که ۴۹ نفر از این سخنرانان از ۲۱ کشور خارجی هستند.

بیست و سومین کنگره بین المللی رویان با چند سخنرانی کلیدی شروع شد و در ابتدای برنامه، دکتر "آشوک آگاروال" (Ashok Agarwal) از آمریکا درباره ی نسل جدید هوش مصنوعی و تاثیر آن بر ناباروری مردان سخنرانی کرد. دکتر "امیرعلی حمیدیه"، دبیر ستاد سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز درباب ایمونوتراپی بر پایه سلول سخنرانی کرد. "رندی شکمن" (Randy Schakman)، برنده جایزه نوبل سال ۲۰۱۳ و استاد دانشگاه کالیفرنیا در برکلی، با موضوع مرتب کردن پروتئین ها و RNA برای انتقال بین سلولی، بصورت آنلاین سخنرانی کرد.
سخنرانی "رندی شکمن"، برنده جایزه نوبل در بیست و سومین کنگره بین المللی رویان


منبع:

1401/06/17
19:39:38
5.0 / 5
414
تگهای خبر: آنلاین , بین المللی , پزشكی , پژوهش
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵