طرح های توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر کوچک مقیاس تسهیلات دریافت می کنند

طرح های توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر کوچک مقیاس تسهیلات دریافت می کنند

لیمو بلاگ: در قانون جهش تولید دانش بنیان با همکاری برخی دستگاهها در کشور همچون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به اختصاص تسهیلات برای طرح های توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر کوچک مقیاس اشاره شده است.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، در این قانون و آیین های ابلاغ گردیده آن اهداف مختلفی برای رشد و توسعه نوآوری و فناوری در اقتصاد کشور در نظر گرفته شده که برای اجرائی سازی درست آن دستگاه های مربوطه نیز باید اقدامات لازم را انجام دهند.
در یکی از بخشنامه های این قانون آمده که کارگروه با هدف نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه و تعیین شرایط اعطای تسهیلات به طرح های توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر کوچک مقیاس با عضویت نمایندگان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری(رئیس کارگروه)، وزارت نیرو(ساتبا)، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل می شود.
دبیرخانه کارگروه در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تشکیل می شود. با تشخیص کارگروه نمایندگی از سازمان های مربوطه دولتی و بخش خصوصی امکان حضور در جلسه ها را خواهند داشت.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از معیارهای اصلی اولویت نیروگاه های تجذیرپذیر کوچک مقیاس برای بهره مندی از تسهیلات موضوع این بخشنامه، استفاده از محصولات و خدمات دانش بنیان و یا محصولات ساخت داخل است.




منبع:

1401/07/02
16:59:21
5.0 / 5
465
تگهای خبر: تولید , خدمات , دانش بنیان , سازمان
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲