با حضور سرپرست معاونت علمی ریاست جمهوری؛

۱۰ محصول و ۸ شرکت برتر پارک فناوری پردیس

۱۰ محصول و ۸ شرکت برتر پارک فناوری پردیس

لیمو بلاگ: طی برگزاری مراسمی با حضور سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 8 شرکت برتر و 10 محصول دانش بنیان تولید شده در پارک فناوری پردیس معرفی گشتند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا در حاشیه بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، محصولات دانش بنیان این پارک با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علی خیرالدین معاون فناوری وزیر علوم و مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس عرضه شدند.
در این مراسم از ۸ شرکت دانش بنیان فعال در زمینه های معدن، تجهیزات پزشکی، الکترونیک و مخابرات، فناوری و اطلاعات تقدیر به عمل آمد. شرکت های برگزیده و تقدیر شده به شرح زیر است:
یک شرکت برتر در بخش مرکز رشد مستقر در پارک پردیس که در سال ۱۴۰۰ موفق به انعقاد قرارداد ۲۲۰ میلیاردریالی شده است. همین طور این شرکت که در زمینه معدن و صنایع معدنی فعال است، بیش از ۸۸۰ درصد رشد درآمدی و ۶۷۰ درصد رشد سود سالیانه داشته است.
انتخاب یک شرکت به عنوان شرکت رشد یافته برتر مرکز رشد فناوری نخبگان فعال در زمینه تجهیزات پزشکی است که توانسته در سال ۱۴۰۰، ۴۰ میلیاردریال فروش داشته باشد.
انتخاب یک شرکت برتر در ارائه خدمات تخصصی، فعال در زمینه خدمات تخصصی؛ این شرکت بیش از ۳۱۲ عنوان خدمات تخصصی را به شرکت های عضو پارک فناوری پردیس ارائه کرده است.
انتخاب یک شرکت صادر کننده برتر عضو پارک فناوری پردیس فعال در زمینه تجهیزات پزشکی؛ این شرکت توانسته تجهیزات پزشکی تولید شده را به کشورهای عراق و اندونزی صادر کند.
انتخاب شرکت برتر در توسعه اقتصادی در زمینه الکترونیک و مخابرات؛ این شرکت در سال ۱۴۰۰ رشد سه برابری درآمدی داشته است.
انتخاب یک شرکت برتر در ارتقا و توسعه سازمانی فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ این شرکت ظرف دو سال اخیر ۴۰ درصد نیروی انسانی خودرا افزایش داده و توانسته بیش از ۲۰ شرکت زیرمجموعه خودرا برای ارائه بیش از ۲۰ محصول سازماندهی کند.
انتخاب یک شرکت برتر در توسعه فناوری فعال در زمینه الکترونیک و تجهیزات پزشکی؛ این شرکت توانسته پتنت بین المللی از اروپا و امریکا را برای دستگاه غربالگری بیماریهای کودکان گرفتن کند.
همین طور یک شرکت دیگر به عنوان شرکت فناور در زمینه تجهیزات پزشکی برگزیده شد.
در این مراسم همین طور ۱۰ محصول عرضه شدند که به این شرح است:
- آلیاژهای CRA (فولادهای زنگ نزن آستنیتی سری ۳۰۰)
- ربات شیارزن چاه عمیق
- نازل چرخشی شست و شوی تیوب
- جریان سنج سیالات به روش کوریولیس
- سامانه لایه نشانی فیزیکی در فاز بخار به وسیله پرتوالکترونی
- اسپرسو ماشین صنعتی
- دستگاه سایدلودر
- نرم افزار Acid Pro
- پودر و قطعات استخوانی
- داروی کنترل قندخون




منبع:

1401/07/19
11:19:04
5.0 / 5
377
تگهای خبر: الكترونیك , بین المللی , پزشكی , تولید
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴