توسعه ایده های حوزه کشاورزی و میگو در رویدادی فناورانه

توسعه ایده های حوزه کشاورزی و میگو در رویدادی فناورانه

به گزارش لیمو بلاگ، اولین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری امید استان هرمزگان با هدف حمایت و افزایش سرمایه گذاری ها برای توسعه کسب وکارهای حوزه کشاورزی و میگو، سوم اسفندماه سال جاری برگزار می گردد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، این رویداد فرصتی برای فناوران و صاحبان ایده هایی است که می توانند به چالش ها و نیازهای پیش روی کسب وکارهای استانی پاسخ دهند و صنایع کاربردی و ثروت آفرین استان هرمزگان را توسعه دهند.
طرح ملی محور امید، از کسب و کارهای حل مسائل فناورانه استان هرمزگان، حمایت می کند و در تلاش است تا با عنایت به اقلیم استان هرمزگان باعث قدرت آفرینی و ثروت آفرینی در اقتصاد این استان شود.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، ازاین رو فعالان حوزه کشاورزی و میگو می توانند از این حمایت ها و سرمایه گذاری ها برای توسعه کسب و کار خود در مناطق مورد هدف در استان هرمزگان استفاده نمایند.
"آشنایی با نیازهای فناورانه حوزه زنجیره میگو و کشاورزی"، "حمایت برای توسعه بازار محصولات دانش بنیان و فناور"، "جذب سرمایه و تسهیلات مالی برای توسعه مناطق محروم" و "کمک در جهت رسوخ فناوری در مناطق کم برخوردار" از محورهای این رویداد به شمار می روند.




منبع:

1401/11/30
10:10:40
5.0 / 5
380
تگهای خبر: دانش بنیان , صنایع , فناوری , محصولات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳