20 فروردین 1402 آخرین فرصت ثبت نام مسابقات بین المللی ربوکاپ

20 فروردین 1402 آخرین فرصت ثبت نام مسابقات بین المللی ربوکاپ

به گزارش لیمو بلاگ، ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ آخرین فرصت ثبت نام در هفدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران تعیین شده است.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، هفدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران (دانشجویی و دانش آموزی)، ۶ تا ۸ اردیبشهت ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می گردد.
دکتر داود ثمری، معاون فناوری و نوآوری واحد علوم و تحقیقات و دبیر هفدهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران در این خصوص اظهار داشت: با عنایت به دستور دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، شورای سیاستگذاری این مسابقات با محوریت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری واحد علوم و تحقیقات و کمیته ملی ربوکاپ ایران، جهت اجرای هفدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با شعار "یادگیری، آینده درخشان" در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی تشکیل شد.
ثمری، واحد علوم و تحقیقات را میزبان این دوره از مسابقات معرفی نمود و خاطرنشان کرد: در این دوره مقرر شده است تا دبیرخانه اجرایی مسابقات در واحد علوم و تحقیقات، برنامه ریزی های اجرایی و انجام هماهنگی های لازم را از راه دبیرخانه پیگیری کند.
معاون فناوری و نوآوری واحد علوم و تحقیقات اضافه کرد: دبیرخانه مسابقات در چارچوب کمیته های علمی و فنی، اجرایی و پشتیبانی و تبلیغات و اطلاع رسانی جهت برنامه ریزی های لازم برای برگزاری شایسته مسابقات درحال پیگیری است.
به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، وی افزود: تا کنون بیشتر از ۲۳۰ تیم (بالغ بر ۱۰۰۰ نفر) از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و خارج از این دانشگاه جهت حضور در این رویداد ملی و بین المللی اعلام آمادگی کردند.
علاقه مندان برای حضور در این رقابت علمی می توانند تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ با رفتن به وبسایت این رویداد به آدرس http: //iranopenrobocup.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.




منبع:

1401/12/24
13:29:48
5.0 / 5
285
تگهای خبر: بین المللی , پژوهش , دانشگاه , سایت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱