دلیل اختلال در پیام رسان های داخلی از زبان مسؤلان وزارت ارتباطات

دلیل اختلال در پیام رسان های داخلی از زبان مسؤلان وزارت ارتباطات

لیمو بلاگ: به گزارش لیمو بلاگ، برپایه اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیام رسان های داخلی عدم تأمین برق در یک دیتاسنتر بوده است که با تلاش مسؤلان مشکل برق رسانی حل شده است.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر، دقایقی پیش بنا بر اعلام کاربران، پیام رسان های داخلی با اختلال در دسترسی مواجه گشتند.
محمد احسان خرامید، مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک گفت وگوی تلویزیونی در رابطه با اختلال در بعضی پیام رسان های داخلی عنوان کرد: ضمن عرض پوزش از هموطنان به علت مشکل پیش آمده این اختلال به علت مشکل در شبکه تأمین برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت به وجود آمد که سبب شد حدود پنج دقیقه ما قطعی برق داشته باشیم.
وی اضافه کرد: بلافاصله همکاران ما در تلاش بودند و مشکل برق رسانی حل شد. در تلاشیم که فرآیند فنی که پس از حل شدن برق را طی می کند مرتفع شود و ادامه خدمت رسانی از راه پیام رسان های داخلی را داشته باشیم.
خرامید در رابطه با گستردگی این اختلال اظهار داشت: این اختلال در حد یکی از مراکز ماست و این گونه نیست که مشکل سراسری باشد و الحمدالله مشکل حل شده است. دوستانی که فنی هستند می دانند پس از اینکه سیستم برق وصل می شود و اتفاق افتاده مرتفع می شود، لحظاتی طول می کشد تا ادامه خدمت رسانی مثل گذشته صورت گیرد. همکاران ما در تلاش اند این مشکل حل شود و مردم بتوانند از آن استفاده نمایند.
او تصریح کرد: هم اکنون از نظر ما برخی مشکل ها حل شده اما چیزی که مردم باید در گوشیهای خود یعنی اتصال پیام رسان ها را ببینند امکان دارد تا یک ساعت دیگر به زمان نیاز داشته باشد اما بلافاصله بمحض این که مشکل برطرف شود ما اطلاع رسانی خواهیم کرد، مشکل فنی مشکلی نیست که از قبل اعلام کند بلکه یک دفعه ایجاد می شود و ما وظیفه خود می دانیم بمحض این که اطلاعات جدید کسب نماییم اطلاع رسانی و شفاف سازی شود.
همچنین شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی یک اطلاعیه ای اعلام نمود: مشکل بوجود آمده در شبکه تأمین برق، سبب از دسترس خارج شدن بعضی از پیام رسان ها به صورت موقت گردید که این قطعی برق برطرف شده و فرایند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام می باشد.



منبع:

1402/02/12
00:48:33
5.0 / 5
433
تگهای خبر: سیستم , شركت , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴