تولید دو خودروی برقی توسط تویوتا برای بازار چین

تولید دو خودروی برقی توسط تویوتا برای بازار چین

لیمو بلاگ: تویوتا دو خودروی برقی را در نمایشگاه خودروی شانگهای در معرض دید علاقمندان قرار داده است كه بطور اختصاصی در بازار چین عرضه می شوند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از نیواطلس، مقرر است این خودروها كه C-HR و IZOA نام دارند، در سال ۲۰۲۰ به تولید انبوه برسند. این نخستین بار است كه تویوتا برای بازار چین خودروی برقی می سازد. این شركت در مورد مشخصات فنی این خودروها هنوز اطلاع رسانی نكرده است. تویوتا می خواهد تا سال ۲۰۳۰ بیشتر از ۵.۵ میلیون خودروی برقی در سراسر جهان به فروش برساند. این شركت از سال ۱۹۹۷ تا به امروز تنها ۱۳ میلیون دستگاه خودروی هیبریدی Prius را به فروش رسانده و پس برخی كارشناسان هدف گذاری این شركت را جاه طلبانه می دانند.
همچون دیگر خودروهای هیبریدی تویوتا كه برای عرضه در بازار چین تولید شده اند، می توان به RAV۴، Corolla و Alphard اشاره نمود. تویوتا همین طور در حال آزمایش خودروهایی با سوخت هیدروژنی در میرایی چین است و احتمال تولید انبوه چنین خودروهایی باز در چین وجود دارد. دیگر خودروی برقی مفهومی طراحی شده توسط تویوتا Rhombus نام دارد كه چهار نفر ظرفیت دارد. تویوتا در جریان برگزاری بازی های المپیك سال ۲۰۲۰ توكیو باز از یك خودروی حمل و نقل ویژه رونمایی خواهدنمود. این شركت همین طور وظیفه تولید وسایل حمل و نقل بازی های المپیك زمستانی سال ۲۰۲۲ را در پكن بر عهده دارد.

1398/01/28
14:24:43
5.0 / 5
5251
تگهای خبر: تولید , خودرو , شركت , نمایشگاه
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵