مشارکت ستاد علوم شناختی در نمایشگاه آبادیران

مشارکت ستاد علوم شناختی در نمایشگاه آبادیران

لیمو بلاگ: ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با برگزاری پاویون شناختی در نمایشگاه آبادیران مشارکت خواهدنمود.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، این پاویون با هدف تجهیز مراکز درمانی و پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت، گسترش خدمات و توسعه محصولات در رابطه با معلولین و افراد توانخواه، کمک به توسعه زیرساخت های آموزشی در فضاها و مراکز آموزشی و بسترسازی در اجرای عدالت آموزشی در حوزه های دانش علوم شناختی برپا خواهد شد.
تیم های دارای طرح، استارت آپ ها و شرکتهای فناور و دانش بنیان فعال در حوزه های سلامت شناختی و فناوری های آموزشی که از توانمندی و ظرفیت های لازم جهت کمک به محرومیت زدایی و افزایش سطح رفاه و دسترسی در مناطق محروم برخوردار می باشند، می توانند در این رویداد مشارکت کنند.
به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) با هدف کمک به توسعه مناطق محروم از راه معرفی ظرفیت های شرکتهای دانش بنیان، خلاق و فناور برای پاسخ به چالش ها، ایجاد اشتغال پایدار، توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات این شرکت ها برای محرومیت زدایی ۲۳ تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می گردد.



1402/03/01
03:17:03
5.0 / 5
344
تگهای خبر: خدمات , دانش بنیان , شركت , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲