توسعه بازار کسب و کار و زیرساخت های تخصصی علوم شناختی

توسعه بازار کسب و کار و زیرساخت های تخصصی علوم شناختی

به گزارش لیمو بلاگ، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از افزایش تعامل و همکاری با مراکز علمی، تخصصی و دانشگاهی اطلاع داد.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سال جاری ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری؛ تعامل و همکاری با مراکز علمی، تخصصی و دانشگاهی را زیاد می کند.
تحقق مأموریت های این ستاد بر مبنای هدف گذاری در چارچوب نقشه راه پیگیری می شود و در گام جدید تلاش می شود با ابزارهایی که در توسعه و گسترش این دانش حاصل شده است، بازار کسب و کار برای عرضه خدمات به جامعه و تولید محصولات شناختی توسعه و گسترش یابد.
این ستاد در حوزه تربیت و تأمین نیروی انسانی متخصص هم آمادگی دارد تا از ورود دانشجویان و اساتید سایر رشته ها به حوزه علوم و فناوری های شناختی استقبال کرده و آموزش های تخصصی را به آنها ارائه نماید.
گفتنی است، در این خصوص بازدیدهای دوره ای دبیر و معاونین ستاد از فعالیتهای حوزه های شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی در سطح کشور را در دستور کار قرار داده است. در برنامه جدید ستاد توسعه علوم شناختی و فناوری های شناختی معاونت علمی؛ توانمندسازی بازار کسب و کار در حوزه علوم شناختی و حمایت های مالی و سرمایه گذاری در قسمت اکوسیستم شناختی مورد توجه و پیگیری جدی است و تلاش ها برای توسعه زیرساخت های تخصصی در حوزه علوم شناختی در سطح کشور ادامه خواهد یافت.


منبع:

1402/03/11
13:40:42
5.0 / 5
314
تگهای خبر: تولید , خدمات , دانش بنیان , دانشگاه
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵