زارع پور در حاشیه جلسه هیأت دولت:

ماهواره های مختلفی آماده پرتاب داریم

ماهواره های مختلفی آماده پرتاب داریم

لیمو بلاگ: به گزارش لیمو بلاگ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: ماهواره های مختلفی در مرحله ساخت داریم و ماهواره هایی آماده پرتاب هستند.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همچون کارهای مشترک ما و دستگاه های اجرائی در سال ۱۴۰۲، هوشمندسازی خدمات بود. همین طور سال قبل پنجره واحد دانشگاه ها فعال شد که ۲۶۰ دانشگاه به آن متصل شدند و این کار در ارزیابی اتحادیه بین المللی مخابرات منتخب شد که مایه افتخار است.
وی اضافه کرد: پنجره ملی خدمات دولت هوشمند هم سال پیش از آن در این اتحادیه مورد تقدیر قرار گرفته بود. امسال مسیر هوشمندسازی دولت را دنبال خواهیم کرد، در صورتیکه سال قبل ۷۰ درصد خدمات دولت بوسیله پنجره ارائه می شد و ۱۲ درصد از آن هوشمند بوده است، تلاش می نماییم امسال این میزان به ۳۰ درصد برسد.
وی اشاره کرد: ماهواره های مختلفی در مرحله ساخت داریم و ماهواره هایی آماده پرتاب هستند. همین طور اهتمام می نماییم ماهواره های مختلفی را به شکل سنجشی داشته باشیم؛ یعنی چند ماهواره تصویربرداری در فضای کشور داشته باشیم.
در حال تکمیل



منبع:

1403/01/29
14:16:20
5.0 / 5
103
تگهای خبر: بین المللی , خدمات , دانشگاه , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱