كارگر شهرك صنعتی كرمانشاه برنده آپارتمان یك میلیاردی رایتل شد

كارگر شهرك صنعتی كرمانشاه برنده آپارتمان یك میلیاردی رایتل شد

لیمو بلاگ: یك كارگر صنعتی در اسلام آباد كرمانشاه با شركت درطرح جایزه بزرگ رایتل یك دستگاه آپارتمان به ارزش یك میلیارد تومان برنده شد.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر و به نقل از رایتل، همزمان با روز كارگر مراسم تعیین برنده جایزه بزرگ رایتل برگزار و به یك نفر از مشتركین اپراتور رایتل كه با خرید یك سیمكارت رایتل و یك شانس در این قرعه كشی شركت كرده بود برنده یك دستگاه آپارتمان شد.
گفتنی است در مسابقه جایزه بزرگ رایتل نزدیك به سی میلیون شانس برای برنده شدن وجود داشت كه از این میان با اجرای مراسم قرعه كشی كارگر شهرك صنعتی اسلام آباد برنده آپارتمان یك میلیارد تومانی رایتل شد.
همچنین در این مراسم ۱۰ نفری كه با كسب بالاترین امتیاز، بیشترین شانس شركت در قرعه كشی بزرگ رایتل را داشتند عرضه شدند و به پاس همراهیشان با این طرح یك كیف از هدایای رایتلی شامل مودم همراه 4G و بسته های طولانی مدت اینترنت رایتل دریافت نمودند.
لازم به ذكر است مسابقه جایزه بزرگ رایتل از اواخر اسفندماه سال ۹۷ شروع شد و علاقه مندان می توانستند با ثبت نام یا ترابرد به رایتل و نخستین استفاده سیمكارت خود عضوی از خانواده رایتل شده و در قرعه كشی یك واحد آپارتمان به ارزش یك میلیارد تومان شركت نمایند.
مشتركین پیشین رایتل باز می توانستند با خرید بسته و یا افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب و كسب امتیاز بیشتر، شانس خودرا برای برنده شدن در قرعه كشی جایزه بزرگ رایتل بالا برند.


منبع:

1398/02/13
13:19:18
5.0 / 5
5409
تگهای خبر: شركت , مسابقه
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳