تبریز میزبان پیش رویداد استارتاپ ویكند دریاچه ارومیه

تبریز میزبان پیش رویداد استارتاپ ویكند دریاچه ارومیه

لیمو بلاگ: معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی اظهار داشت: پیش رویداد استارتاپ ویكند دریاچه ارومیه با مشاركت جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در تبریز برگزار می گردد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، احد حاجی بلند با بیان این خبر اظهار نمود: پیش رویداد استارتاپ ویكند دریاچه ارومیه با هدف تبیین رویداد ملی جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه و فرهنگ سازی در مورد احیای دریاچه ارومیه و شناسایی ایده های بكر و خلاقانه در حوزه محتوای دیجیتال در تبریز برگزار می گردد.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی اضافه كرد: رویداد اصلی جشنواره تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه در 6 محور وب سایت و شبكه های اجتماعی، فیلم و مستند كاربردی، بازی های كامپیوتری و انیمیشن، نرم افزارهای تلفن همراه، نرم افزارهای كاربردی و اینترنت اشیاء در دو بخش بزرگسالان و دانش آموزی برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این پیش رویداد اصول و مقدمات استارتاپ و نحوه طراحی و عرضه ایده در حوزه تولید محتوای دیجیتال و مسائل و مشكلات مربوط به حوضه آبریز دریاچه ارومیه به شركت كنندگان عرضه می گردد.
معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی اظهار نمود: دكتر فاریابی از اساتید توانمند در حوزه استارتاپ و كارآفرینی و عضو هیات علمی دانشگاه تبریز بعنوان سخنران در این پیش رویداد حضور خواهد داشت.
وی ادامه داد: علاقه مندان به شركت در رویداد اصلی جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه می توانند تا 15 آبان ماه در سایت جشنواره به نشانی www.lakeurmiait.ir و یا در سایت www.evand.com ثبت نام كنند.
حاجی بلند اظهار داشت: رویداد اصلی استارتاپ ویكند دریاچه ارومیه از تاریخ 30 آبان تا 2 آذر به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و ستاد احیای دریاچه ارومیه، استانداری و واحدهای جهاد دانشگاهی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه و سایر واحدها در ارومیه برگزار می گردد.




1397/07/28
21:59:36
5.0 / 5
5099
تگهای خبر: تولید , دانشگاه , شركت , كامپیوتر
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳