آغاز ششمین كنگره بین المللی هیپنوتیزم با حضور 80 سخنران خارجی

آغاز ششمین كنگره بین المللی هیپنوتیزم با حضور 80 سخنران خارجی

به گزارش لیمو بلاگ ششمین كنگره بین المللی هیپنوتیزم و اولین كنگره آسیایی هیپنوتیزم بامداد امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی مشهد شروع به كار كرد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، این كنگره با حضور یك هزار شركت كننده و اندیشمندان و صاحب نظران از ۲۴ كشور جهان و ۸۰ سخنران خارجی از امروز ۲۳ مهرماه در مجتمع فرهنگی آموزشی سپید دانشگاه علوم پزشكی مشهد شروع به كار كرده و تا ۲۶ مهر ماه ادامه دارد.
هیپنوتیزم، سیر تاریخی، هیپنوتیزم، نظریه ها و الگوها، نوروسایكوفیزیولوژی هیپنوتیزم، جامعه شناختی هیپنوتیزم، هیپنوتیزم پزشكی، بیهوشی و بی دردی هیپنوتیزمی، هیپنوتیزم روانشناختی، صدمه شناسی هیپنوتیزم، ادراك، شناخت و مدلهای طراحی مغز، هیپنوتیزم و تكنولوژی های تحریك مغز، فلسفه ذهن، نوروفیدبك، نوروساینس، سایكوسایبرنتیك، رویكردهای مهندسی در روانشناسی، هیپنوتیزم در ورزش و هیپنوتیزم دندانپزشكی همچون محورهای این كنگره به حساب می آید.
دكتر مهدی فتحی، دبیر ششمین كنگره بین المللی هیپنوتیزم و اولین كنگره آسیایی هیپنوتیزم در حاشیه مراسم افتتاح این كنگره اظهار نمود: در این كنگره سخنرانان و شركت كنندگانی از كشورهای مختلف جهان همچون چین، ژاپن، اندونزی، پاكستان، ارمنستان، عراق، افغانستان، تركیه، نروژ، دانمارك، گرجستان، آلمان، بلژیك، اتریش، سوئد، سوییس، فنلاند، لهستان، ایتالیا، فرانسه، آفریقای جنوبی، مكزیك، اوروگوئه و ایران حضور دارند و آخرین دستاوردهای حوزه هیپنوتیزم بالینی را به بحث و تبادل نظر خواهند گذاشت.
وی با اشاره به اینكه در مدت زمان برگزاری این كنگره ۵۰ سخنرانی با حضور صاحب نظران برجسته از كشورهای مختلف جهان عرضه می شود، خاطرنشان كرد: برگزاری ۲۸ كارگاه آموزشی علمی و عملی از دیگر برنامه های این كنگره است كه در آن مخاطبین با جدیدترین تكنیك های جهانی هیپنوتیزم در حوزه بالین آشنا خواهند شد.
فتحی با اشاره به اینكه اعضا و رؤسای ۱۴ انجمن رسمی هیپنوتیزم همچون انجمن جهانی هیپنوتیزم، انجمن هیپنوتیزم اروپا و انجمن كشورهای ایتالیا، اتریش، تركیه، فرانسه و لهستان حضور دارند، تصریح كرد: مخاطبین این كنگره طیف وسیعی از رشته ها شامل دندانپزشكان، پزشكان، روانشناسان، روانپزشكان، پرستاران و ماماها را در برمی گیرد و می توانند در این رویداد علمی حضور داشته باشند.
دبیر ششمین كنگره بین المللی هیپنوتیزم و اولین كنگره آسیایی هیپنوتیزم "آمریكا، آلمان، فرانسه، ایتالیا و ایران" را به لحاظ سطح دانش هیپنوتیزم در زمره برترین كشورهای جهان معرفی و بیان كرد: ایران از جایگاه بالایی در حوزه درمان با استفاده از هیپنوتیزم در دنیا برخوردار می باشد.
فتحی اظهار نمود: كشورهای "آمریكا، آلمان، فرانسه، ایتالیا و ایران" به لحاظ برخورداری از متخصصان هیپنوتیزم بالینی، شمار پژوهش های علمی در این عرصه و هم تعداد عمل های جراحی با استفاده از هیپنوتیزم در سطح جهان برتر شناخته شده اند.



1398/07/23
15:31:10
5.0 / 5
4651
تگهای خبر: بین المللی , پزشكی , پژوهش , تكنولوژی
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵