فراخوان استعدادیابی جهت شركت در مسابقات بین المللی GeCCo

فراخوان استعدادیابی جهت شركت در مسابقات بین المللی GeCCo

لیمو بلاگ: رئیس كمیته GeCCo در ایران در اولین گردهمایی ملی مدیریت پروژه ایران از فراخوان استعدادیابی جهت شركت در مسابقات بین المللی GeCCo اطلاع داد و اظهار داشت: كارگاه آمادگی جهت شركت در مسابقات داخلی ۲۹ آذر ماه امسال برگزار می شود.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، وحید آزادمنش در این گردهمایی انجمن بین المللی مدیریت پروژه (IPMA) را تنها انجمن غیر انتفاعی پروژه و هدف آنرا گسترش فرهنگ مدیریت پروژه در ایران دانست و اضافه كرد: در مسابقات بین المللی GeCCo چهار الی ۶ نفر به این انجمن معرفی شده و باید طی ۲۴ ساعت مشكلی را كه بعنوان یك نمونه موردی و بر مبنای سناریوها عرضه شده، حل كنند.

وی ضمن اشاره به برگزاری این مسابقه در فضای مجازی سن شركت كنندگان را بین ۱۸ تا ۳۵ سال دانست و اظهار داشت: كمیته GeCCo در ایران، آزمون های ورودی تستی و تشریحی را به منظور انتخاب افراد جهت شركت در رقابت های بین المللی برگزار می نماید.

رئیس كمیته GeCCo در ایران برخی اهداف این كمیته را برگزاری آزمون های تستی و تشریحی، برگزاری كلاس ها و كارگاه های آموزشی، ارتقای زبان انگلیسی فنی و كاربردی شركت كنندگان و انتخاب ۶ نفر برتر جهت معرفی به كمیته بین المللی IPMA عنوان نمود و اضافه كرد: همچون شرایط شركت كنندگان در این آزمون ها پیش زمینه تحصیلی و رشته مدیریت پروژه و هم سن زیر ۳۵ سال خواهد بود.

آزادمنش افزود: پس از انجام فراخوان استعدادیابی، كارگاه آمادگی مسابقه GeCCo داخلی در ۲۹ آذر برگزار می شود.

وی در همین زمینه زمان برگزاری مسابقه تستی را دهه آخر دی ماه و مسابقات تشریحی را اواسط بهمن اعلام نمود و اضافه كرد: تولید فرصت های فردی و عضویت در تیم ایران همچون مزایای شركت در این آزمون ها خواهد بود.

به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، كمیته انتخاب مدیر پروژه برتر جوان و كمیته توسعه پایدار هم در این گردهمایی به معرفی برنامه های خود پرداختند.



1397/08/25
18:58:55
5.0 / 5
4988
تگهای خبر: بین المللی , تولید , شركت , گردهمایی
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳