مشاور معاون علمی مطرح كرد:

ادامه راه سردار سلیمانی با كوشش برای رسیدن به قله های تك رقمی علم

ادامه راه سردار سلیمانی با كوشش برای رسیدن به قله های تك رقمی علم

به گزارش لیمو بلاگ مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: ادامه راه شهید سلیمانی جهاد، كوشش و تلاش بیشتر در امتداد رسیدن به قله های تك رقمی علمی در همه علوم است.



پرویز كرمی مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار مهر درباب انتقام سخت ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد شجاع، آرام دل ها سپهبد سلیمانی اظهار داشت: سلیمانی و سلیمانی ها بیدار ماندند؛ مجاهده كردند؛ فعالیت كردند و در فراسوی مرزهای ما خصم داعش و جهل عفریت تباهی، سیاهی، ظلم و استكبار را از مرزهای ایران اسلامی دور كردند تا مردم ما هم در آسایش و آرامش بتوانند به كارهای خودشان ادامه دهند.
وی اضافه كرد: اگر ایران اسلامی در قله رفیع علم و فناوری و اقتدار علمی در منطقه و جهان ایستاده، به زحمت، همت و مجاهدتی است كه شهید سلیمانی ها و همراهنشان در نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی، نیروهای انتظامی شبانه روز انجام دادند.
كرمی اشاره كرد: اگر ما از رتبه ۵۲ درسال ۲۰۰۰ در حوزه علم و فناوری به رتبه ۱۵ جهان می رسیم بخاطر محیط آرام و با امنیت بود؛ این جایگاه نمی توانست محقق شود اگر خدایی نكرده كشور ما مانند عراق و سوریه بود؛ این نمی توانست باشد اگر كشور ما هر لحظه بدهكار كشورهای دیگر در حوزه امنیت می بود.
وی عنوان كرد: بنظرم حالا ادامه دهی راه سلیمانی جهاد، كوشش و تلاش بیشتر در امتداد رسیدن به قله های تك رقمی علمی در سایر علومی كه الان نیستیم است.
به گفته وی، اگر مردان اقتدار علمی می خواهند انتقام سخت بگیرند انتقام سخت آنها پیشرفت و توسعه علمی بیشتر است؛ فتح قله های علم و فناوری و در اختیار قرار دادن این علمشان به جوانان مستعد و خلاق پیشرو نیز خود یك انتقام دشوار است.
وی اشاره كرد: دانشگاهها هرچه بیشتر در علم و فناوری پیشرفت كنند خودش به صورتی پاسخ دشوار است.
كرمی اضافه كرد: این اقداماتی كه در حوزه دفاعی، در حوزه پهپاد، موشكی، سلاح های نواورانه برای دفاع از كشور و صنایع دفاعی و... تولید می شود و شده حاصل كار دانشمندان ما بوده و ادامه آن می تواند یك نوع انتقام سخت در این عرصه باشد كه دیگر هیچ مستكبر ظالم و خصم دونی نگاه خارج از عرف به ایران اسلامی نداشته باشد.


منبع:

1398/10/20
16:04:01
5.0 / 5
4384
تگهای خبر: تولید , دانشگاه , صنایع , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲