مدیر شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی:

توانمندی علمی اعضای شبكه آزمایشگاهی را بالا می بریم

توانمندی علمی اعضای شبكه آزمایشگاهی را بالا می بریم

به گزارش لیمو بلاگ مدیر شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این كه توانمندی علمی اعضای شبكه آزمایشگاهی را بالا می بریم، اظهار داشت: افزایش توانمندی علمی مراكز عضو شبكه یكی از اهدافی است كه با برگزاری طرح ارزیابی سالانه در شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی دنبال می شود.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، رضا اسدی فرد با بیان این كه این شبكه یكی از مراكزی است كه با هدف افزایش كیفیت خدمات آزمایشگاهی و توسعه و بومی سازی محصولات و تجهیزات این حوزه پا به عرصه علمی كشور گذاشته و در این چند سالی كه فعالیت می كند، تعداد اعضای خویش را به ۷۰ هزار نفر رسانده است، اظهار نمود: یكی از برنامه های جدی شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزایش توانمندی علمی مراكز عضو است كه این كار را با طرح ارزیابی سالانه این مراكز اجرایی می نماییم.
به قول اسدی فرد، هدف اصلی از اجرای این طرح، ایجاد یك نگاه رقابتی میان اعضا است. رقابتی سالم، پویا و سازنده كه سبب می شود اعضا به افزایش توان علمی خود توجه ویژه ای كنند. این كار هم به نفع اعضا و هم به نفع مردم است.
بر مبنای اعلام روابط عمومی معاونت علمی، او همینطور بیان نمود: این كار هر سال در شبكه اتفاق می افتد و اعضا توان علمی خویش را با این برنامه محك می زنند؛ اعضایی كه از بخش خصوصی و دولتی كنار هم جمع شده اند و برای توسعه خدمات آزمایشگاهی در كشور فعالیت می نمایند.



1398/12/09
14:21:09
5.0 / 5
4098
تگهای خبر: خدمات , فناوری , كیفیت , محصولات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵