۳۰ دستاورد یك شركت دانش بنیان البرزی در نوبت ثبت اختراع

۳۰ دستاورد یك شركت دانش بنیان البرزی در نوبت ثبت اختراع

به گزارش لیمو بلاگ البرز مدیرعامل یك شركت دانش بنیان عضو  پارك علم و فناوری البرز اعلام نمود: بیشتر از ۳۰ دستاورد این شركت در نوبت ثبت اختراع قرار دارد.



محمدرضا نصرآبادی اظهار داشت: همه این اختراعات در بخش های مختلف صنعتی و عموما در رابطه با نیازهای واقعی صنعت کشور هستند و این محصولات با تعامل سازنده بین دانشگاه و صنعت و در بستر فضای کارآفرینانه پارک علم و فناوری البرز به نتیجه رسیده است.

به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، نصرآبادی با اشاره به اینکه دو نرم افزار بالانس استاتیکی و داینامیک در سامانه ثبت مالکیت فکری ثبت می شود: این دو نرم افزار کاملا مورد نیاز صنعت کشور است و ثبت آنها در مرحله نهایی است و اختراعات دیگر در بخش های مختلف خورویی و پتروشیمی و... است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به خصوصیت های تولیدات و نوآوری های انجام شده در این شرکت دانش بنیان خاطرنشان کرد: محصولات ما محصولات نوآورانه و خیلی از آنها تحریم بوده و هستند و ما تلاش می نماییم این محصولات را با توان و ظرفیت جوانان با فناوری بومی در داخل کشور تولید نماییم.

نصرآبادی با اشاره به اینکه خیلی از محصولات نتیجه تحقیق و توسعه شرکت هستند و بیشتر از ۲۵سال تحقیق شبانه روزی برای آنها صورت گرفته اظهار نمود: خوشبختانه همکاری خوبی با نهادهای علمی و فناوری و همینطور پارک علم و فناوری البرز داریم که باعث هم افزایی و کارآفرینی در فعالیت شرکت می شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد شاغلان این شرکت از ۲۵ نفر فعلی بزودی به بالای ۶۰ نفر در کشور افزایش می یابد اظهار داشت: بیش ۳۵۰۰ شرکت اعم صنایع هوایی، پتروشیمی و صنایع دفاعی و... مشتری این شرکت هستند.

وی با اشاره به اینکه این شرکت دانش بنیان در زمینه های ساخت انواع دستگاه های بالانس و ارتعاش سنجی و تعمیرات قطعات دوار فعالیت داشته و تابحال خدمات ارزشمند ای را به صنعت کشور عرضه کرده است اظهار نمود: در سال جهش تولید هم برای افزایش تولید تجهیزات مورد نیاز صنعت در بخش های مختلف برنامه ریزی کرده ایم و این هدف با عنایت به گستردگی برنامه ها در سرتاسر کشور کاملا قابل تحقق است.

گفتنی است پارک علم و فناوری البرز به محل امن و قابل اتکایی برای امر تحقیق و توسعه، نوآوری و هم افزایی بین شرکت های فناور، دانش بنیان و صنعتگر تبدیل گشته که اشتغال و تولید را به همراه دارد.





منبع:

1399/03/13
13:49:22
5.0 / 5
2502
تگهای خبر: تولید , خدمات , دانش بنیان , دانشگاه
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲