توسط یك شركت دانش بنیان محقق شد؛

صادرات حوله های نانویی ایرانی به عراق و كانادا

صادرات حوله های نانویی ایرانی به عراق و كانادا

به گزارش لیمو بلاگ یك شركت دانش بنیان تولید كننده حوله های نانوی ایرانی موفق به صادرات این محصول به عراق و كانادا شد.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر، حسن اصلاحی مشاور مدیر عامل شركت تولید كننده حوله های نانو اظهار داشت: ما توانستیم علاوه بر تولید حوله های ساده، حوله هایی با فناوری نانوی آنتی باكتریال تولید نماییم.
وی با اشاره به اینكه این حوله ها در نانوذرات نقره آغشته می شوند، بیان كرد: این حوله ها علاوه بر ضد میكروب بودن، دارای خاصیت ضد قارچ بوده و هیچ حساسیتی در گروه های سنی مختلف تولید نمی كنند.
به گفته وی، طبق بررسی هایی كه شده پس از ۱۰۰ مرتبه شستشو خواص آنتی باكتریالی در این حوله ها باقی می ماند و تابحال به كشورهای عراق و كانادا صادر گردیده است.
اصلاحی تصریح كرد: حوله های آنتی باكتریال تولید شده توسط این شركت قابلیت از بین بردن باكتری هایی همچون E.Coli (اشریشیا كولای Escherichia coli كه معمولا با نام مخفف ای كولای E coli) نامبرده می گردد و استافیلوكوك اورئوس Staphylococcus aureus) را دارند.
وی تصریح كرد: این محصول فعالیت آنتی باكتریال مفهوم داری طبق آزمون استاندارد ملی ایران به شماره ۱۱۰۷۰ از خود نشان داده است.
مدیر واحدهای كارخانه تولید حوله های نانویی اظهار داشت: این حوله های آنتی باكتریال صد در صد از الیاف پنبه است و نسبت به حوله های معمولی آب بیشتری را به خود جذب می كنند.
به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر، این كارخانه در مشهد یكی از تولید كننده های حوله آنتی باكتریال است كه توانسته تاییدیه نانو مقیاس را از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دریافت كند.
این نشست خبری در حاشیه بازدید خبرنگاران از كارخانه تولید حوله نانو برگزار گردید.

1397/10/13
14:15:19
5.0 / 5
4819
تگهای خبر: تولید , دانش بنیان , شركت , صادرات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲