به میزبانی دانشگاه سمنان؛

همایش ملی نجوم و اختر فیزیك ایران

همایش ملی نجوم و اختر فیزیك ایران

چهاردهمین همایش ملی نجوم و اختر فیزیك ایران بهمن ماه امسال به صورت مجازی و به میزبانی دانشكده فیزیك دانشگاه سمنان انجام می شود.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، دکتر رستگار زاده، دبیر کمیته علمی و رئیس کمیته اجرائی این کنفرانس ملی اظهار داشت: این همایش ششم و هفتم بهمن ماه امسال در بیش از ۱۵ محور به میزبانی دانشکده فیزیک دانشگاه سمنان برگزار می گردد.

وی به محورهای این همایش اشاره نمود و اضافه کرد: ابزارهای نجومی، پرتوهای کیهانی، تابش زمینه کیهانی، تشکیل ساختارهای کیهانی، ستاره ها، سیارات فراخورشیدی، سیستم های ستاره ای، سیستم های کهکشانی، فیزیک خورشید، کیهان شناسی مشاهده ای (رصدی)، کیهان شناسی نظری و گرانش، محیط های میان ستاره ای، منظومه شمسی، نجوم رادیویی و دیگر شاخه های در رابطه با علم نجوم از محورهای این همایش دو روزه است.

دبیر کمیته علمی و رئیس کمیته اجرائی کنفرانس ملی نجوم و اختر فیزیک ایران افزود: علاقه مندان می توانند مقالات خودرا در محورهای اعلام شده تا ۲۵ آذر به دبیرخانه این همایش واقع در دانشکده فیزیک دانشگاه سمنان ارسال نمایند.

برمبنای اعلام وزارت علوم، بگفته دکتر رستگار زاده، ششمین مدرسه زمستانی انجمن نجوم ایران نیز با محوریت نجوم رادیویی هشتم بهمن، در ادامه این کنفرانس برگزار می شود.




1399/07/15
23:24:21
5.0 / 5
1407
تگهای خبر: دانشگاه , سیستم
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴