توسط پارك فناوری البرز

دوره های آموزشی در حوزه تجاری سازی و مالكیت فكری بخش كشاورزی

دوره های آموزشی در حوزه تجاری سازی و مالكیت فكری بخش كشاورزی

لیمو بلاگ: پارك علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی سلسله وبینارهای آموزشی «مالكیت فكری در حوزه كشاورزی» را در 10 جلسه برگزار می نماید.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، وبینارهای آموزشی در حوزه کشاورزی با همکاری و حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، وزارت جهاد کشاورزی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در ۴۰ ساعت از روز ۱۱ آبان شروع شده و تا ۲۱ دی ۱۳۹۹ برگزار می گردد.

در این دوره ها که به صورت وبینار برگزار می شود، دوره هایی با عناوین مقدمه ای بر مالکیت فکری و اهمیت آن در توسعه و تجاری سازی فناوری، پتنت؛ انواع و اجزای آن، شرایط احراز و درخواست ثبت پتنت، آشنایی با پیش نیازهای سیستم داوری ثبت اختراع، جستجوی پتنت و آشنایی با ابزارهای آن، نشان جغرافیایی، مقررات استفاده از نشان، علامت تجاری، برند و برندینگ محصولات کشاورزی، تجاری سازی در محصولات کشاورزی، مقررات ملی و بین المللی ثبت ارقام گیاهی و حقوق به نژادی و آشنایی با انواع قراردادهای انتقال فناوری و قوانین، مقررات و بخشنامه های مربوط به انتقال مالکیت فکری در حوزه زیست فناوری ارائه می شود.

پارک علم و فناوری البرز در حوزه توانمندسازی شرکت های دانش بنیان و فناور با نهادها و سازمان های مختلف همکاری تنگاتنگی دارد و نخستین جلسه این دوره ها با موضوع مقدمه ای بر مالکیت فکری و اهمیت آن در توسعه و تجاری سازی فناوری با ارائه دکتر مهرداد الیاسی و همکاران (اداره ثبت اختراع مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) انجام شد که مخاطبین جلسه شرکت های دانش بنیان، شرکت های فناور، استارتاپ ها و... بودند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، حضور در هر کدام از این وبینارها بعد از ثبت نام رایگان است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به آدرس Ghazal.inif.ir یا لینک ثبت نام شرکت های فناور، استارتاپ ها و یا http: //linkpost.ir/IP-Agriculture متصل شوند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۶۳۴۷۶۴۰۳۰، ۰۲۶۳۴۷۶۰۰۶ داخلی۲۰۸۳ واحد توانمندسازی پارک علم و فناوری البرز تماس بگیرند.





منبع:

1399/08/12
18:14:32
5.0 / 5
1193
تگهای خبر: بین المللی , دانش بنیان , دانشگاه , سازمان
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳