آمادگی مجلس برای پشتیبانی از ایده های نوآورانه حوزه تجهیزات پزشكی

آمادگی مجلس برای پشتیبانی از ایده های نوآورانه حوزه تجهیزات پزشكی

عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس ضمن اشاره به توانمندی جوانان و استارت آپ ها در حوزه تجهیزات پزشكی از آمادگی مجلس برای پشتیبانی از شركتهای فعال در این عرصه اطلاع داد


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، محسن فتحی در رویداد آنلاین دوشنبه های استارتاپی صندوق نوآوری و شکوفایی با عنوان "دوشنبه های استارتاپی؛ رویداد جذب سرمایه (Day-Demo) حوزه تجهیزات پزشکی" تجهیزات پزشکی بخصوص در پاندمی کرونا را از نیازهای مبرم کشور نام برد و اضافه کرد: این نیاز از گذشته در کشور وجود داشته است و علم توانسته در جهت رفع نیازها و بهبود سلامت جامعه گام بردارد.
وی ضمن اشاره به اقدامات مناسب انجام شده در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی در کشور، اظهار نمود: خوشبختانه در این عرصه جوانان خلاق و استارتاپ ها وارد شدند و هر روز شاهد بروز توانمندی های آنها هستیم.
فتحی ضمن اشاره به برگزاری دوشنبه های استارتاپی از جانب صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اینکه این دوره از این رویداد در حوزه تجهیزات پزشکی است، خاطرنشان کرد: در این رویداد ۵ استارتاپ محصولات خویش را که از نیازمندی های کشور هستند، معرفی خواهند کرد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یکی از محصولات معرفی شده در این رویداد را در حوزه ناباروری نام برد و تصریح کرد: جوان ماندن جامعه از تاکیدات مقام معظم رهبری است، ضمن آنکه مجلس در این حوزه پیگیری های لازم را انجام می دهد.
وی از آمادگی مجلس برای همکاری با استارتاپ های حوزه سلامت اطلاع داد و اظهار داشت: علاوه بر مجلس دستگاههای مربوط هم با وضع قوانین و اعطای تسهیلات از شرکت ها و استارتاپ ها حمایت می شود.




منبع:

1399/08/26
20:37:00
5.0 / 5
1574
تگهای خبر: آنلاین , پزشكی , شركت , محصولات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱