نخستین رویداد ایده بازار طب بازساختی

نخستین رویداد ایده بازار طب بازساختی

به گزارش لیمو بلاگ نخستین رویداد ایده بازار طب باز ساختی توسط دانشكده تكنولوژی های جدید پزشكی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی برگزار می گردد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، این رویداد که به منظور شناسایی و همسو کردن ظرفیت های پزشکی بازساختی برگزار می شود، تلاش دارد با شناسایی طرح های برتر و حمایت مادی و معنوی از آنها، گامی مؤثر در جهت رفع چالش های این حوزه بردارد.
از اهداف برگزاری رویداد مذکور می توان به مواردی نظیر توسعه و ترویج فرهنگ نوآوری، ایده پردازی در جهت توسعه کسب و کار، معرفی ایده های برتر با هدف ارزش آفرینی در جهت تولید و تجاری سازی ایده ها، ایجاد فضای رقابتی سازنده میان نوآوران برای بروز رشد و شکوفایی خلاقیت و نوآوری و ایجاد ارتباط بین صنایع و صاحبان سرمایه با صاحبان ایده و فناوران اشاره نمود.
صاحبان ایده و صنایع و سرمایه گذاران می توانند ایده های خود در محورهای درمان های مبتنی بر سلول، ایمنوسل تراپی، ژن درمانی، بانک ساولی و بافت، تجهیزات در رابطه با طب بازساختی، داربست های در رابطه با مهندسی بافت (داربست های الکتروریسی، هیدروژل ها و پرینترهای سه بعدی) و اپلیکشن ها را به دبیرخانه این رویداد ارسال نمایند.
بر مبنای اعلام دانشکده تکنولوژی های جدید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۸- ۲۲۴۳۹۸۴۷ تماس حاصل کنند و برای ثبت نام و دریافت فر م رویداد ایده باز اینجا کلیک کنید.



1399/09/02
10:04:39
5.0 / 5
1061
تگهای خبر: پزشكی , تكنولوژی , تولید , دانشگاه
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵