نمایش نسل جدید نرم افزارهای مدیریتی از طرف محققان كشور

نمایش نسل جدید نرم افزارهای مدیریتی از طرف محققان كشور

لیمو بلاگ: یكی از شركت های دانش بنیان در امتداد افزایش بهره وری و كارآیی در سازمان ها مبادرت به نمایش نسل جدیدی از نرم افزارهای مدیریتی كرده است.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، یكی از شركت های دانش بنیان با هدف كمك به سازمان ها در بهینه كردن خدمات، افزایش بهره وری و كارآیی سازمانی مبادرت به عرضه راهكارهایی بر بستر ارتباطی یكپارچه اتوماسیون اداری و برنامه ریزی و مدیریت سازمانی در حوزه های منابع انسانی، مالی و لجستیك كرده است.
فرزاد رحمانی، مدیر عامل این شركت دانش بنیان، عرضه برترین مجموعه نرم افزاری یكپارچه سازمانی، عرضه خدمات مشاوره، استفاده از تكنولوژی های جدید و استفاده از توان و تخصص تیم كاری حرفه ای، را مهمترین ماموریت های این شركت دانش بنیان دانست و اظهار داشت: در سیستم اتوماسیون اداری «نرم افزار مكاتبات اداری» كه از جانب این شركت عرضه شده است دسترسی مدیران و سایر كاركنان به چرخه عملیات روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را فراهم می آورد.
وی طراحی «نرم افزار كارها» را از دیگر خدمات عرضه شده از جانب این شركت عنوان نمود و خاطرنشان كرد: این نرم افزار نسل جدیدی از نرم افزار مدیریتی است كه بر اساس گفتمان سازمانی طراحی شده است و مزایای قابل توجهی در این حوزه همچون یكپارچگی و اتصال به تشكیلات سازمانی، انعطاف پذیری بر مبنای امكان تعیین فهرست مطابق با شیوه های مختلف مدیریت پروژه و قابلیت تعامل بین افراد تیم برای تقسیم وظایف متناسب با توانمندی افراد دارد.
رحمانی، همینطور با اشاره به طراحی سیستم جامع مدیریت منابع انسانی، طراحی نرم افزارهای مالی و حسابداری، عرضه راهكار لجستیك و طراحی نرم افزارهای انبار و اموال افزود: عرضه خدمات خلاقانه با بیشترین كارآیی ممكن، مهمترین دغدغه مدیران و كاركنان این شركت است.



1397/11/05
19:54:15
5.0 / 5
4503
تگهای خبر: خدمات , دانش بنیان , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳