محلول های ضدعفونی كننده جدید بر پایه آب و نانو تولید می شود

محلول های ضدعفونی كننده جدید بر پایه آب و نانو تولید می شود

قرارداد همکاری مشترک تولید محلول های ضدعفونی کننده دست و سطوح، بر پایه آب و مبتنی بر فناوری نانو، میان دو شرکت دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس منعقد شد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، دو شرکت دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس نسبت به عقد قرارداد همکاری برای تولید محلول های گندزدایی محیط و سطوح بر پایه آب اقدام نمودند.
حمزه کازرونی، مدیرعامل یکی از این شرکتهای دانش بنیان با اشاره به اینکه ۲ محصول این شرکت از آزمایشگاه همکار وزارت بهداشت، موفق به دریافت تاییدیه شده است، اظهار داشت: با عنایت به مشکلات محلول های ضدعفونی کننده بر پایه الکل، وزارت بهداشت تمرکز خویش را برای پشتیبانی از تولیدکنندگان محصولات ضدعفونی کننده بر پایه آب معطوف کرده است.
وی ضمن اشاره به همکاری مشترک این شرکت با یکی دیگر از شرکتهای دانش بنیان عضو این پارک، خاطرنشان کرد: اولین محصول مشترک این دو شرکت که بر پایه آب تولید می شود، تا ۱۰.۰۰۰ برابر نسبت به محلول های ضدعفونی کننده پایه الکل قوی تر است.
کازرونی دومین محصول مشترک این دو شرکت را محلول ضدعفونی کننده خود استریل با ماندگاری بالا برای استریل نگهداشتن سطوح مختلف دانست و تصریح کرد: این محلول به مدت بیشتر از ۳ ماه، سطوح را نسبت به تماس مجدد با ویروس و باکتری استریل می کند و منجر به اطمینان بخشی مراکز درمانی و کاهش مصرف محلول های ضدعفونی کننده می شود.
اسماعیل صابرفر، مدیرعامل یکی دیگر از شرکتهای دانش بنیان این پارک فناوری هم ظرفیت تولید این شرکت را برای همکاری مشترک، ۳ تن در روز اعلام نمود و اظهار داشت: مخازن نگهداری، مخازن ترکیب مواد اولیه و خط تولید برای همکاری مشترک تجهیز شده است و جهت افزایش ظرفیت تولید هم آمادگی کامل وجود دارد.
بر مبنای اعلام روابط عمومی پارک فناوری پردیس، به قول وی خط تولید شرکت در مقادیر ۵۰، ۱۰۰ و ۵۰۰ میلی لیتر آماده تولید است و همینطور تولید در ابعاد بزرگ ۱ و ۴ لیتر هم بر مبنای نیاز مخاطب امکان پذیر خواهد بود.




منبع:

1399/10/15
13:55:55
0.0 / 5
813
تگهای خبر: تولید , دانش بنیان , شركت , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲