عرضه نرم افزارجامع مشتركین آب از طرف محققان پارك فناوری زنجان

عرضه نرم افزارجامع مشتركین آب از طرف محققان پارك فناوری زنجان

لیمو بلاگ: طی برگزاری مراسمی از نرم افزاری یكی از شركت های دانش بنیان مستقر در پارك علم و فناوری استان زنجان كه در زمینه امور مشتركان آب است، رونمایی گردید.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، همزمان با حضور استاندار زنجان و مدیرعامل شركت آب منطقه ای این استان از نرم افزار ساجد (سامانه جامع درآمد و امور مشتركین) كه از طرف یكی از شركت های مستقر در پارك علم و فناوری زنجان پیاده سازی شد، رونمایی به عمل آمد.
این اپلیكیشن قسمتی از سامانه جامع درآمد و امور مشتركین است كه در بستر تلفن های هوشمند امكانات متنوعی برای مدیران و مشتركین شركت های آب منطقه ای كشور نمایش می دهد.
مدیران شركت های آب منطقه ای سپس ورود به اپلیكیشن می توانند آمار جامعی از داده های سامانه مانند تعداد مشتركین حقیقی و حقوقی، تعداد پروانه بهره برداری، پروانه حفر، موافقت اصولی صادر شده و تعداد نصب منصوبات را مشاهده كنند. مشاهده لحظه ای میزان مصارف آب به تفكیك سال مالی و بازه های قرائت و همین طور میزان درآمدهای پیش بینی شده و محقق از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.
مشتركان شركت باز بدون بازگشت حضوری می توانند قبوض صادر شده برای پروانه های بهره برداری خودرا به همراه جزئیات نحوه محاسبه مشاهده كنند ضمن آنك ه، امكان ارسال درخواست تقسیط در این نرم افزار پیش بینی شده است.
سپس صدور قبض توسط امور مشتركان باز یك نوتیفیكیشن به صورت اتوماتیك به مشترك ارسال می شود كه حاوی آخرین وضعیت بدهكاری / بستانكاری، مشاهده آخرین وضعیت پروانه ها، مشاهده شركا، مشاهده مصرف و اسكن كیو آر كد پروانه های غیر قابل جعل صادر شده توسط سامانه است.
این اپلیكیشن به سفارش شركت آب منطقه ای زنجان توسط یكی از شركت های دانش بنیان مستقر در پارك علم و فناوری استان زنجان طراحی و تولید شده كه تاییدیه امنیتی از مركز آپای دانشگاه زنجان را باز دریافت كرده است.



1397/11/20
22:51:54
5.0 / 5
4619
تگهای خبر: تولید , دانش بنیان , دانشگاه , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵