رئیس دانشگاه خبرداد:

ورود فعالیت های دانش بنیانی به دانشكده های دانشگاه صنعتی امیركبیر

ورود فعالیت های دانش بنیانی به دانشكده های دانشگاه صنعتی امیركبیر

لیمو بلاگ: رئیس دانشگاه صنعتی امیركبیر اظهار داشت: در این دانشگاه برنامه داریم سوژه دانش بنیانی را به دانشكده ها وارد نماییم تا فارغ التحصیلان و اساتید ارتباط نزدیك تری با سوژه دانش بنیانی داشته باشند.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از دانشگاه صنعتی امیركبیر، دكتر سیداحمد معتمدی در نشست با رئیس صندوق نوآوری و شكوفایی اظهار داشت: این دانشگاه دارای برنامه راهبردی است كه دستیابی به دانشگاه نسل سوم یكی از اولویت های این برنامه محسوب می شود.
وی اضافه كرد: با راه اندازی برج فناوری در دانشگاه صنعتی امیركبیر تعداد شركت های دانش بنیان فعال در این دانشگاه از ۱۰ شركت به ۱۳۷ شركت افزایش یافته است.
رئیس دانشگاه صنعتی امیركبیر گفت: درخواست استقرار شركت های دانش بنیان در برج فناوری این دانشگاه روبه افزایش است و به دنبال طراحی مدل چابك برای جذب این شركت ها هستیم.
معتمدی اشاره كرد: در برج فناوری این دانشگاه، بانك ها بعنوان سرمایه گذاران ریسك پذیر و شركت های خارجی مانند شركت سامسونگ حضور دارند.
وی عنوان كرد: برنامه داریم سوژه دانش بنیانی را به دانشكده های این دانشگاه وارد نماییم تا فارغ التحصیلان و اساتید ارتباط نزدیك تری با سوژه دانش بنیانی داشته باشند.
رئیس دانشگاه صنعتی امیركبیر گفت: ۷ دانشكده این دانشگاه فضای لازم برای فعالیت های دانش بنیانی را اختصاص داده اند و با كمك های دانشگاه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیش بینی می شود كه طرح ورود مسئله دانش بنیانی به دانشكده های دانشگاه تا اردیبهشت ماه فعال شود.
معتمدی اشاره كرد: ظرفیت ساختمان معاونت پژوهشی این دانشگاه مقرر است به برج فناوری این دانشگاه اختصاص داده شود كه درحال مذاكره با شهرداری برای انجام امور اداری هستیم. امیداوریم طی ۶ ماه آینده ظرفیت برج فناوری این دانشگاه دو برابر شود.

1397/11/25
23:21:01
5.0 / 5
4706
تگهای خبر: پژوهش , دانش بنیان , دانشگاه , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳