خانه ای روی آب با یك سوم وزن خانه های عادی

خانه ای روی آب با یك سوم وزن خانه های عادی

لیمو بلاگ: اگر علاقه دارید خانه ای زیبا و مجهز جهت زندگی در روی آب در اختیار داشته باشید، یك شركت تجاری با محصول جدیدش این امكان را برای شما فراهم آورده است.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از نیواطلس، شركت كودا در استونی خانه ای شناور به نام Light Float تولید كرده كه در آن به جای بتون و سیمان از چوب های سبك و مقاوم استفاده شده است.محیط اطراف این قایق باز پوشیده از چوب است تا افراد بتوانند در صورت خروج از آن اندكی قدم زده و زیبایی های دریا را تماشا كنند. وزن كم این خانه كشیده شدن آن با استفاده از قایق های عادی را ممكن می كند.وزن این خانه در حدود ۸.۹ تن است كه در قیاس با نمونه های مشابه تا سه برابر سبك تر است. از این خانه روی آب می توان بعنوان كافه، استودیوی هنری یا خانه ای برای گذراندن تعطیلات استفاده نمود. یك پل محدب كوچك باز برای متصل كردن این خانه به خشكی در نظر گرفته شده است.
وسعت محیط داخلی این خانه ۲۵.۸ متر مربع بوده و فاصله سقف شیروانی خانه تا كف زمین حداكثر به ۳.۳ متر می رسد. در داخل این خانه یك محوطه نشیمن و یك آشپزخانه در نظر گرفته شده و پلكانی باز برای جدا كردن طبقه بالا از طبقه همكف در سمت چپ اتاق نشیمن در نظر گرفته شده است. در طبقه دوم این خانه باز اتاق خوابی با ظرفیت دو نفر قرار دارد. حمام و دستشویی باز در كنار آشپزخانه قرار دارد. قیمت و زمان ارائه عمومی این خانه هنوز مشخص نشده است.

1397/12/26
15:14:17
5.0 / 5
5224
تگهای خبر: تولید , شركت , هنر
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳