وزیر علوم طی پیامی تاكید كرد

آمادگی وزارت علوم برای تحقق شعار رونق تولید داخلی

آمادگی وزارت علوم برای تحقق شعار رونق تولید داخلی

لیمو بلاگ: وزیر علوم طی پیام نوروزی بر آمادگی دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی برای تحقق شعار سال جدید، ˮرونق تولید داخلیˮ تاكید نمود.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، متن كامل پیام دكتر منصور غلامی، وزیر علوم به شرح زیر است:
"یا مقلب القلوب و الابصار… یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول والاحوال… حول حالنا الی احسن الحال
حلول سال نو و بهار پرطراوت را كه نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد به تمامی مردم ایران و بویژه جوانان عزیز تبریك و تهنیت عرض می كنم. تقارن این نو شدن را با میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) به فال نیك و نیك اختری مردم عزیزمان و دوستداران آن حضرت می گیریم و سالی سرشار از سلامتی، بركت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای ایشان مسئلت دارم.

در سالی كه گذشت، خانواده آموزش عالی، اساتید، پژوهشگران، دانشجویان، مدیران و مسؤولین با تلاش فراوان و صادقانه، این مجموعه گرانقدر را با موفقیت به پیش بردند و شاهد دستاوردهای ثمین علمی و فناورانه گوناگون بودیم. قراردادن دانش و یافته های علمی و فناوری های جدید در خدمت جامعه، كوشش برای كیفی سازی آموزش در تمامی مراكز آموزش عالی، تربیت دانش آموختگان ماهر و كارآفرین با حفظ جایگاه علمی ایران عزیز در سطح جهانی از اهداف مهمی بود كه پارسال برای رسیدن به آنها همكاران عزیز زحمات شبانه روزی كشیدند.

در سال ۹۸ باز تمامی همت و تلاش جامعه علمی كشور برای ادامه مسیر در كسب توفیقات و توسعه خدمت به جامعه در ضمن حفظ جایگاه جهانی خواهد بود. ساماندهی آموزش عالی به منظور ارتقای كیفی و افزایش كارایی و اثرگذاری منابع و امكانات در رسیدن به اهداف برنامه ای همچون برنامه های مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.
به حول و قوه الهی، آمادگی كامل داریم در سال پیش رو كه از طرف مقام معظم رهبری، سال "رونق تولید" نام گذاری شده است، تمامی دانش و تجربه مراكز علم و فناوری را برای محقق شدن اشتغال و تولید در كشور، در خدمت ارتقا و رونق تولیدات داخلی قرار دهیم.

در اختتام برای همه مردم عزیز ایران و بویژه همكاران ارجمند آرزوی سلامت و سربلندی دارم".



1398/01/06
13:52:09
5.0 / 5
4679
تگهای خبر: پژوهش , تولید , دانشگاه , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲