تولید اسکنر سه بعدی بدن از طرف دانش بنیان ها

تولید اسکنر سه بعدی بدن از طرف دانش بنیان ها

لیمو بلاگ: یک شرکت دانش بنیان با دریافت تسهیلات از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن موفق به تولید و فروش اسکنر سه بعدی بدن شد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، سجاد رحمن پور، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به تولید و همین طور فروش اسکنر سه بعدی بدن، اظهار داشت: اسکنر سه بعدی بدن PT-3D Fit جهت بررسی تغییرات اندازه ها و سنجش معیارهای سلامتی بدن در طول یک دوره تمرینی یا برنامه رژیمی است.
رحمن پور افزود: این دستگاه با بهره گیری از قد، وزن و اندازه های قسمت های مختلف بدن، میزان چربی، میزان آب بدن، حجم توده بدون چربی، شاخص ABSI، نسبت کمر به باسن و نسبت بالاتنه به پایین تنه را در اختیار قرار کاربر قرار می دهد.
وی ادامه داد: انجام اسکن با این دستگاه به سبب بکارگیری تکنولوژی Time of Flight که در آن از سیگنال های نوری برای اندازه گیری عمق استفاده می شود، هیچ نوع خطری جهت استفاده کنندگان ندارد.
به نقل از روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، رحمن پور در ادامه اظهار داشت: برج اسکن این محصول به سبب مکانیزم حرکت خطی طراحی شده برای آن، امکان اسکن از فاصله نزدیک تر و ثبت جزییات بیشتر را دارد و همین طور به سبب حرکت عمودی دوربین اسکنر، هیچ نقطه ای از چشم اسکنر دور نمی ماند.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در اختتام به تسهیلات دریافتی از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن اشاره نمود و اظهار داشت: صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن با اعطای تسهیلات لیزینگ از این طرح حمایت کرد.




منبع:

1401/08/29
14:40:01
5.0 / 5
419
تگهای خبر: پژوهش , تكنولوژی , تولید , دانش بنیان
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱