رییس مركز رشد فناوری نخبگان پارك خبر داد:

تولید 109 محصول جدید در مرکز رشد پارک فناوری پردیس در 1402

تولید 109 محصول جدید در مرکز رشد پارک فناوری پردیس در 1402

به گزارش لیمو بلاگ، رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس از تولید ۱۰۹ محصول جدید در این مرکز در سال ۱۴۰۲ اطلاع داد.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از پارک فناوری پردیس، محسن علی اکبریان اظهار داشت: هم اکنون ۵۱ شرکت در این مرکز مشغول به فعالیت هستند. این شرکت ها در حوزه های مختلف فناوری همچون الکترونیک، هوش مصنوعی، تجیهزات پزشکی، قطعات مصرفی صنایع و.. فعالیت دارند که در سال ۱۴۰۲، بیشتر از ۱۰۹ محصول جدید در این شرکت ها تولید و به بازار عرضه شده است.
رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان اضافه کرد: عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس از راه رویداد مسیر است که در سال ۱۴۰۲ سه فراخوان منتشر گردید و در مجموع بیشتر از ۱۷۰ شرکت و استارتاپ تمایل خویش را برای عضویت در این مرکز اعلام نمودند.
علی اکبریان اظهار داشت: بعد از برگزاری رویداد مسیر و آموزش استارتاپ ها و شرکت ها، تابحال ۲۴ شرکت جدید به مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس اضافه شدند. البته فراخوان سوم، اسفند سالجاری انتشار یافته و فرآیند بررسی تیم ها و استارتاپ ها برای حضور در دوره مسیر ادامه دارد.
وی در مورد خروج شرکت ها از این مرکز هم اظهار داشت: در سالجاری، ۱۹ شرکت با طی مراحل رشدیافتگی از این مرکز خارج شده و در پارک فناوری پردیس یا مناطق دیگر به فعالیت خود ادامه می دهند.
علی اکبریان از برگزاری نشست سراسری مدیران مراکز رشد کشور در پارک فناوری پردیس اطلاع داد و اضافه کرد: در این جلسه دو روزه، دستاوردهای مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس به اشتراک گذاشته شد. همینطور هم اندیشی مدیران مراکز رشد با هدف رشد و توسعه فناوری از دیگر برنامه های این نشست بود.
بر اساس این گزارش، مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس از سال ۱۳۸۶ فعالیت خویش را شروع کرده و طی این مدت نرخ خروج موفق از مرکز ۴۸ درصد بوده که بالاتر از متوسط آمارهای جهانی است.


منبع:

1402/12/28
11:58:47
5.0 / 5
180
تگهای خبر: الكترونیك , پزشكی , تولید , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴