برگزاری كنگره بین المللی دانش آموزی زیست پزشكی به صورت مجازی، آخرین مهلت ارسال مقاله

برگزاری كنگره بین المللی دانش آموزی زیست پزشكی به صورت مجازی، آخرین مهلت ارسال مقاله

به گزارش لیمو بلاگ دومین كنگره بین المللی دانش آموزی زیست پزشكی با رویكرد توسعه پژوهش در سطح ملی و بین المللی و همینطور در جهت اجرای اصل عدالت آموزشی، آبان ماه امسال به صورت مجازی برگزار می گردد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، دومین كنگره بین المللی دانش آموزی زیست پزشكی بعنوان پرمخاطب ترین كنگره بین المللی دانش آموزی در ایران، با رویكرد توسعه پژوهش در سطح ملی و بین المللی و همینطور در جهت اجرای اصل عدالت آموزشی با همكاری دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، فرهنگستان علوم پزشكی، كالج اویسینا، دانشگاه كوفه، دانشگاه كاتب و …، آبان ماه امسال به صورت مجازی (غیرحضوری) و مجانی برگزار می گردد.
در این رویداد بین المللی، تازه های علمی دانشمندان و پژوهشگران بزرگ و مطرح جهان و همینطور جدیدترین دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان، در موضوعات علمی بر مبنای محورهای سرطان، سلول های بنیادی، ژنتیك، فناوری های نانو و میكروب شناسی به شكل عرضه مقاله در چارچوب سخنرانی و یا پوستر در اختیار دانش آموزان و دبیران قرار خواهد گرفت و به دانش آموز برتر سال برای نخستین بار در كشور، تندیس بین المللی اعطا می شود.
كنگره زیست پزشكی این فرصت را برای تمام دانش آموزان مقطع متوسطه دوم رشته تجربی (پایه های ۱۱، ۱۰ و ۱۲) فراهم می آورد تا بتوانند با كسب معلومات و اطلاع از یافته های جدید در عرصه علم و دانش، پژوهش و فناوری و فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت در كنار یكدیگر آشنا گردند.
بر مبنای اعلام دبیرخانه كنگره، این كنگره در تلاش است تا با دستیابی به اهداف خود بتواند گام موثرتری در آموزش تعامل زیست شناسی و پزشكی به نسل آینده این مرز و بوم بردارد.
دانش آموزان و دبیران می توانند با ثبت نام در كارگاه های اختیاری و مجازی كنگره، از محتوای نظریه و عملی كارگاه های مختلف استفاده كنند.

علاقه مندان به شركت در این كنگره بین المللی می توانند با رفتن به نشانی اینترنتی https: //student.icbcongress.com به صورت مجانی در كنگره ثبت نام كرده و مقالات خویش را تا تاریخ ۱۳ مهر ماه ارسال كنند؛ البته جهت شركت در كنگره، ارسال مقاله الزامی نیست.



1398/04/07
14:33:56
5.0 / 5
4641
تگهای خبر: بین المللی , پزشكی , پژوهش , دانشگاه
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵