اولین دروازه تماس بین الملل خصوصی افتتاح شد

اولین دروازه تماس بین الملل خصوصی افتتاح شد

لیمو بلاگ: برای اولین بار در ایران، دروازه تماس بین الملل خصوصی توسط ایرانسل افتتاح شد.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از روابط عمومی ایرانسل، پیرو مصوبه شماره ۲ جلسه شماره ۲۸۹ كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباب «آزادسازی خدمات مكالمه صوتی بین الملل صادره و وارده» و ارائه هرچه بهتر خدمات تماسهای بین الملل به مشتركان، اولین دروازه تماس بین الملل خصوصی كشور افتتاح شد.
در مرحله اول این پروژه، ایرانسل، برای تماس به مقصد ۶۳ كشور اقدامات لازم را انجام داده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده، این تعداد در مراحل بعدی افزایش پیدا خواهدنمود.
از خاصیت های ایجاد دروازه تماس بین الملل خصوصی می توان به افزایش كیفیت مكالمه مشتركان اشاره نمود.

پیش قدم شدن ایرانسل برای پشتیبانی از تولید مودم اینترنت در داخل كشور
برای اولین بار در ایران، ایرانسل و یك شركت دانش بنیان، توافق كردند تا مودم های اینترنت در داخل كشور به تولید انبوه برسد.
طبق اعلام روابط عمومی ایرانسل، عصر روز گذشته یكشنبه، ۳۰ تیرماه، همزمان با آخرین ساعات برگزاری نمایشگاه های «الكامپ ۲۰۱۹» و «فرصت های ساخت داخل و رونق تولید»، دكتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و مهندس محمد جابری، مدیرعامل شركت دانش بنیان «اتصال صنعت میانه» (ESM)، برای خرید و تولید انبوه مودم های اینترنت به توافق رسیدند.
ایرانسل بعنوان اپراتور برتر هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در زیرشاخه «خریدار برتر تولیدات داخلی»، با هدف پشتیبانی از تولیدات شركت های تولید كننده داخلی، توافقات اولیه برای تأمین سه مدل مودم اینترنت همراه، اینترنت ثابت و مودم های دوگانه (ثابت و همراه) را با شركت اتصال صنعت میانه به نتیجه رسانده است.
بزرگترین اپراتور دیتای ایران در نظر دارد تا بعد از اتمام ارزیابی های كارشناسی های در دست انجام و در صورت كسب نتایج مورد انتظار، در مرحله اول ۱۵ هزار و در مرحله بعد ۵۰ هزار سفارش برای تولید و عرضه این مودم ها ثبت كند.
ایرانسل اهتمام دارد تا با شناسایی و پشتیبانی از محصولات، ایده ها و خدمات شركت های داخلی، سهم بازار ارائه دهندگان داخلی را در بازارهای حوزه تله كام افزایش دهد.


منبع:

1398/05/01
17:48:55
5.0 / 5
4608
تگهای خبر: تولید , خدمات , دانش بنیان , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲