رئیس دانشگاه تربیت مدرس:

موفقیت علمی بدون نشاط ذهنی دوامی ندارد

موفقیت علمی بدون نشاط ذهنی دوامی ندارد

به گزارش لیمو بلاگ رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاكیر بر اینكه موفقیت بدون نشاط ذهنی دوامی ندارد، اظهار داشت: آنچه امروز مورد نیاز دانشگاهیان است ایجاد امید و سرمایه فكری خلاق برای كشور است كه كانون های فرهنگی و دانشجویی می توانند در این زمینه اثرگذار باشند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، دكتر محمدتقی احمدی در هفتمین جشنواره ملی رویش ویژه دستاورد توانمندی های كانونهای فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشگاههای سراسر كشور تصریح كرد: آنچه این روزها مورد نیاز دانشگاهیان است اثرگذاری فرهنگی، اجتماعی و ذهنی روی دانشجویان دانشگاه های كشور به صورت موثر و سازنده است و اینكه امید و سرمایه فكری خلاق برای كشور ایجاد شود.
ایشان در ادامه خاطرنشان كرد: ما در دانشگاه تربیت مدرس بر این باور هستیم كه موفقیت، پیشرفت علمی و پژوهشی دوام چندانی ندارد مگر اینكه از نشاط و امید در ذهن های سالم پاسداری نماییم.
دكتر احمدی اظهار داشت: در این راستا كانون های دانشجوی فرهنگی بسیار اثرگذار بوده و می توانند آینده دانشگاهیان را تحت تاثیر قرار دهند.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس اضافه كرد: ما در دانشگاه تربیت مدرس طی ۳ تا ۴ سال گذشته تلاش كردیم كه از دانشجویان بخواهیم كه در زمینه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی وارد شوند و هم اكنون توفیقات بسیار خوبی حاصل شده است.



1398/06/08
11:15:18
5.0 / 5
5081
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , هنر
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲