شركت های دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه بازسازی سوریه رفتند

شركت های دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه بازسازی سوریه رفتند

لیمو بلاگ: 38 شركت دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه بازسازی سوریه كه در دمشق سوریه برگزار شد، شركت كردند.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پنجمین نمایشگاه بازسازی سوریه از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ شهریور برابر با ۱۷ تا ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۹ در شهر دمشق پایتخت كشور سوریه اجرا شد.
این نمایشگاه در حوزه های گوناگونی چون ساختمان و كلیه زیرمجموعه های وابسته، برق و انرژی، انرژی های تجدیدپذیر، آب و تصفیه آب، نفت، گاز و پتروشیمی، حمل و نقل، صنایع هوایی و دریایی و زیرساخت (پل و راه آهن) اجرا شد.
همچنین كشاورزی، صنایع غذایی و بسته بندی و ماشین آلات مرتبط، صنایع كوچك و متوسط، خودرو های سبك، سنگین و قطعات یدكی، بانك و سرمایه گذاری و بیمه، تجهیزات بیمارستانی و دارو، ماشین آلات سنگین، خودرو و تجهیزات وابسته، صنعت پلاستیك، چاپ و بسته بندی، صنعت پتروشیمی، فناوری اطلاعات و ارتباطات IT و ICT، سیستم های امنیتی و اطفای حریق از دیگر محورهای این نمایشگاه سوری بود.
در این نمایشگاه ۳۹۰ شركت از ۳۱ كشور حضور داشتند كه از این تعداد، ۷۴ شركت، ایرانی و ۳۸ شركت دانش بنیان بودند. شركت های دانش بنیان ایران با حمایت مركز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شكوفایی در پاویون ملی ایران و نشست های تجاری و فناوری حضور بهم رساندند.
پیشرفت های تكنولوژیك كشورهای منطقه، لزوم شتاب بخشی به بازسازی زیرساخت های اقتصادی و صنعتی همزمان با افزایش بهره وری و رقابت پذیری، اراده دو كشور برای همكاری بیشتر در حوزه فناوری های جدید را تقویت كرده است. وجود فناوری های مختلف در دو كشور می تواند زمینه ساز توسعه سرمایه گذاری های مشترك در این منطقه برای ایجاد شركت های بزرگ تولیدی و نوآور در دو كشور شود تا بوسیله تولید و فروش این محصولات به بازارهای رو به رشد منطقه، زمینه توسعه رشد اقتصادی بیشتر از پیش برقرار شود.
ایران، با تاكید بر توانایی های خود، در حال كوشش برای ایجاد روابط و همكاریهای سازنده و پویا در سطح منطقه و كشورهای هم پیمان خود است. چیزی كه با حضور ما در اینجا و ابتكار عمل مقامات سوریه در برگزاری این نشست تجاری، انجام می گیرد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف ایجاد ارتباطات تجاری شركت های ایرانی با طرف های سوری، تجار، شركت های بازرگانی و همین طور شركت های دارای فناوری بالا كه از كشورهای مختلف جهان در این نمایشگاه گرد هم آمده اند، از حضور شركت های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه بازسازی سوریه حمایت كرد.


منبع:

1398/07/01
22:06:26
5.0 / 5
4469
تگهای خبر: بیمارستان , بین المللی , تكنولوژی , تولید
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱