معتمدی در اولین جایزه ملی لجستیك و زنجیره تامین اعلام كرد

بازبینی برنامه درسی دانشگاه امیركبیر برای رابطه بیشتر با صنعت

بازبینی برنامه درسی دانشگاه امیركبیر برای رابطه بیشتر با صنعت

به گزارش لیمو بلاگ رئیس دانشگاه صنعتی امیركبیر، نوآوری، مهارت افزایی و افزایش قراردادهای پروژه ای را همچون اهداف این دانشگاه برای رابطه بیشتر با بخش صنعت عنوان نمود و اظهار داشت: برنامه درسی این دانشگاه برای مناسبات بیشتر دانشجویان با صنعت بازبینی می شود.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا دكتر سید احمد معتمدی در اولین جایزه ملی لجستیك و زنجیره تامین اضافه كرد: بیشتر از یك سال پیش تفاهم نامه ای با وزارت صنعت، معدن و تجارت به امضا رسید، البته امضای تفاهم نامه خیلی ساده است، ولی به ثمر رسیدن آن كار سختی است.

وی خاطرنشان كرد: همه بخش های جامعه از خدمات لجستیك می توانند استفاده كنند. چند سال پیش تصور نمی شد كه دانشگاه ها وارد این بخش شوند، ولی خوشحالیم كه امروزه دانشگاه ها به خصوص دانشگاه صنعتی امیركبیر به بخش صنعت وارد شده و خدمات خوبی عرضه كرده است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیر كبیر افزود: به جهت اینكه ارتباط بین دانشگاه و صنعت افزایش یابد، باید از پروژه های موردی خارج شده و وارد مبحث رفع نیازهای صنعت و جامعه شود. بر همین مبنا این دانشگاه هدف گذاری كرده است كه ابتدا برنامه درسی بازبینی شود و دانشجویان و اساتید با مشكلات روز جامعه درگیر شوند.

معتمدی با تاكید بر اینكه افزایش قراردادهای صنعتی همچون برنامه های دانشگاه است، اضافه كرد: با بخش های مختلف كشور قرارداد امضا شده و تلاش می نماییم توسط دانش این دانشگاه برای رفع نیازهای بخش های صنعت گام برداریم.

وی به فعالیت های این دانشگاه در بخش نوآوری اشاره نمود و اظهار داشت: دانشگاه صنعتی امیركبیر با برنامه ریزی در این بخش بسیار موفق بوده تا آنجا كه نوآوری این دانشگاه از ۱۵۰ مورد به ۳۰۰ مورد افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیركبیر در مورد فعالیت های این دانشگاه در بخش مهارت افزایی اظهار نمود: این مورد علاوه بر این كه سبب كمك به صنعت كشور می شود، سبب جذب دانشجو به بازار كار هم می شود.

معتمدی تصریح كرد: برقراری ارتباط دانشگاه با بخش های مختلف كشور می تواند جریان مستمری را در دانشگاه نهادینه كند و تربیت نیروی انسانی را به همراه بیاورد. چونكه این گونه حركت ها رابطه بیشتر صنعت و جامعه را به همراه خواهد آورد تا به رفع مشكلات صنعتی جامعه كمك گردد.



1398/07/17
22:13:19
5.0 / 5
4663
تگهای خبر: خدمات , دانشگاه
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱